Plugga med häst, går det??

Sv: Plugga med häst, går det??

Jag tror det går om man vill! Det gäller att göra prioriteringar och hitta smarta lösningar.

Själv började jag plugga i våras, tar studiebidrag och jobbar extra. Min häst somnade in i början av maj, så jag betalar inget för någon häst längre men jag tror jag hade fixat det ekonomiskt ändå om han hade varit kvar. Däremot tror jag inte jag skaffar en häst innan jag är klar med studierna. Eller huvudet säger det i alla fall, hjärtat vill något annat..
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 119
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 165
Senast: mars
·
Skola & Jobb Vi funderar på att flytta och det behövs då såklart jobb på nya stället. Det söks nu folk för en fast tjänst på 77% som jag har stor...
Svar
6
· Visningar
432
Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 161
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Stallpaddar mot svullna ben
  • Köp av häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp