Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Hej! Undrar vad en hektar kostar, gärna runt Södermanland men svara gärna ni som bor på annat håll också, kan vara intressant att...
2
Svar
28
· Visningar
18 339
Ekonomi & Juridik Vi köpte en ponny som sades vara en trygg o säker barnponny, läromästare... Fick hem den, den hade löss,men det är behandlat! Dagen...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
14 966
Senast: mackan
·
Hästmänniskan En tråd om höftproblem fick mig att börja fundera. Vi hästmänniskor funderar ju mycket på hur hästarna är byggda, och t.ex. deras...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
13 964
Senast: Miedo
·
Hästmänniskan Jag håller till i två olika stall. Det ena stallet ägs av ett medelålders gift par och de äger också alla hästarna där. Jag är främst...
10 11 12
Svar
238
· Visningar
21 212
Senast: Huskatten
·
Hästmänniskan Någon här som har gjort det) Jag vet exakt vad det är för typ av häst jag vill ha och det verkar omöjligt att få tag i här i Sverige...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
25 588
Senast: Gimlan
·
Anläggning Har en hage där det växer mer och mer smörblommar för varje år, jag tror marken är ganska sur (mkt mossa där också) så vi tänkte kalka...
Svar
8
· Visningar
1 868
Senast: mackan
·
Gnägg Är det någon som vet var (om) man kan hitta en bild på skelettet av en galopperande ponny?
Svar
3
· Visningar
2 360
Senast: Kallebus
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag har rätt eller fel, behöver höra andras åsikter.... Jag är fodervärd åt en häst som står uppstallad i ägarens...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 518
Senast: Kaupajaur
·
Anläggning Mitt stängsel går på batteri vilket fungerat utmärkt i många år. Men nu under vintern har det inte varit ström på staketet eftersom jag...
Svar
3
· Visningar
1 200
Senast: Masse
·
Anläggning Jag har några nerbetetade hagar som jag skulle vilja så i.. Har läst hit och dit i olika tråda men jag hittar inget om hur "mycket" man...
Svar
6
· Visningar
5 257
Ekonomi & Juridik I trådar målas ofta fantastiska stall upp, jättemycket service där allt skall ingå! En tuss hö eller 10 kg dit, spelar ingen roll...
Svar
7
· Visningar
1 868
Senast: E-llen
·
Gnägg Hur skulle eran sökes annons se ut om du sökte efter drömhästen? :)
2
Svar
21
· Visningar
2 282
Senast: Monifa
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag är sexton är och min familj, mamma, pappa, bror och syster har planer på att flytta till en hästgård lite i utkanten av...
Svar
7
· Visningar
1 661
Senast: em-pirre
·
Gnägg Mina "häst-känslor" åker lite berg-och-dal bana just nu känner jag.. de går framåt i ridningen å de är jag glad för å jag är så stolt...
Svar
9
· Visningar
1 332
Senast: NightRain
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska försöka göra något långt, kort! Jag hade förut en egen häst, Estelle och hennes föl, Måns. Men nu så har jag sålt båda då...
Svar
10
· Visningar
1 931
Senast: Houdinie
·
Ekonomi & Juridik Det talas ju ibland om ridskolor här på forumet. Ridskolor som låter elever arbeta som "hästskötare" och ersätter eleverna med "poäng"...
Svar
1
· Visningar
1 138
Senast: Lobelia
·
Ior
Gnägg Sommaren 2012
Svar
0
· Visningar
146
Senast: Bekk
·
Ekonomi & Juridik Suck. Har en hyresgäst som inte fodrar sina hästar ordentligt. Bägge är smala men den ena som är knappa året är mager som ett...
2
Svar
20
· Visningar
5 023
Senast: Klubbisen
·
Ekonomi & Juridik Jag är hästlös och har varit det under 4 månader. (Har häst på G nu).. Stallägaren kräver mig på full stallhyra då han hävdar att han...
Svar
17
· Visningar
3 352
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Ja som rubriken säger, hur lång tid tog det för er. Jag flyttade hästen första helgen i april ( snart tre veckor sen). Allt har gått...
2
Svar
23
· Visningar
4 203
Senast: Klubbisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp