Era sökes annons efter drömhästen

Sv: Era sökes annons efter drömhästen

La-la-la-la *håller för öronen och intalar mig själv att jag inte ska ha någon häst*

Första och enda gången jag köpte häst var tanken en välutbildad valack, idealisk junior-/förstahäst, stabil i åtminstone 1.10-klasser. Helst skimmel och ca 10-14 år.

Jag råkade istället köpa ett 7-årigt sto, "problemhäst", aldrig tävlad och mer vild än tam i hoppningen. Brun dessutom. Fast jag hade kvar henne resten av hennes liv, till 22 års ålder, så det blev nog rätt ändå.
 
Sv: Era sökes annons efter drömhästen

knapp

Isabell, hingst eller vallack med stor bred bläs eller lyckta. Fyra vita ben, mycket svans men lagom man och pannlugg. Halvblod, dressyrstammad med mycket gång. Högställd med utstrålning och en inre trygghet. Ska vara grundhanterad sedan föl, snäll att lasta och verkas. Och att ha själv i hage/stall.
Ålder mellan 0 och 2 med beräknad manke runt 165-175 cm
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Försöker igen då mitt förra inlägg tydligen inte var tillåtet. Kan dock inte ge den information jag behöver ge er för att ni ska förstå...
2
Svar
25
· Visningar
2 377
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Det har kommit ut en annons för ett jobb jag sökte för några år sedan. Omfattande rekryteringsprocess, jag var en av slutkandidaterna...
Svar
15
· Visningar
1 102
Senast: BernT
·
Skola & Jobb Vi funderar på att flytta och det behövs då såklart jobb på nya stället. Det söks nu folk för en fast tjänst på 77% som jag har stor...
Svar
6
· Visningar
432
Hästmänniskan Har nu lagt ut mina ponnyer på annons.🥺 Och det gör SÅ ont. Jag vet att det är för deras eget bästa, att de får ett mer aktivt liv med...
Svar
2
· Visningar
617
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp