Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hejsan! Då jag har lite problem med mig sits (endast litedå, är lite av en perfektionist ;) ) och har tänkt köpa mig en hållningsväst...
Svar
4
· Visningar
1 648
Senast: Balahé
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder handlar det om Shetland, en minishetland. ;) Har haft en minishetland innan fast med stora hästar så tänkte se med...
Svar
4
· Visningar
998
Senast: Anna_
·
Ekonomi & Juridik Grannens gård är till salu o jag är bra sugen på att lägga ett bud på den o bygga upp en verksamhet med uthyrning av stallplatser men...
Svar
5
· Visningar
2 094
Senast: Minnie
·
Ekonomi & Juridik Åh, jag är så besviken på mig själv och behöver er hjälp om hur jag bör göra nu. Det är så att jag har under ca 2 år haft en...
Svar
10
· Visningar
3 301
Senast: a1agnlju
·
Anläggning Jag har byggt ut mitt stall lite vilket gjort att jag får en box över och jag tänkte jag skulle hyra ut den. Jag har redan någon...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 437
Senast: Tacitus
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder: Vem kan man egentligen lita på? Jag råkar själv ut för det gång på gång i hästvärlden, trots 35 års hästägande. Jag...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 199
Senast: Dandylinn
·
A
Ekonomi & Juridik Om jag har en medryttare/vän som rider min häst (tillfälligt eller regelbundet). Har jag då något som helst ansvar för vad som sker när...
Svar
13
· Visningar
3 387
Senast: fjordtokan
·
Hästmänniskan Har börjat fundera på att byta bil och undrar därför vad ni hästmänniskor kör runt i och är nöjda med? Idag kör jag en äldre V70 men...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 828
Senast: CiderGirl
·
Ekonomi & Juridik Hejsan! Jag har en häst inhyrd i ett stall, där vi har ett avtal som anger en fast hyra, vad som ingår i hyran samt vilka åtaganden...
Svar
15
· Visningar
3 843
Senast: fio
·
Ekonomi & Juridik Jag är ska snart köpa ett föl som då kommer vara 6mån. Hon är nu A1 försäkrad i ett försäkringsbolag. Jag har mina andra hästar i ett...
Svar
8
· Visningar
1 255
Senast: Equilina
·
Ekonomi & Juridik Någon som vet vart man ska vända sig när man vill köpa en större mängd stängselstolpar (impregnerade trästolpar), i större mängd? (ett...
2
Svar
39
· Visningar
7 926
Senast: MaRomer
·
Hästmänniskan Ni som lägger ut filmklipp där olika sekvenser klippts ihop, vad använder ni för program? Filmar rätt ofta mina pass och det skulle...
Svar
3
· Visningar
838
Senast: Marty
·
Gnägg ... trodde jag pessoa var som ett kandar fast bara ett bett. ... trodde jag att eftergiften över hindren skulle vara framme vid öronen...
Svar
4
· Visningar
1 254
Senast: Scandi
·
Hästmänniskan Hejsan! När jag slutade högstadiet slutade jag även rida eftersom att jag skulle flytta ensam till en annan ort och hyra för elevhem +...
Svar
4
· Visningar
1 386
Senast: Monifa
·
Hästmänniskan Vet inte om jag lägger in den här tråden på rätt kategori nu. Jag har i ungefär ett halvår ridit på en häst som jag älskar extremt...
Svar
18
· Visningar
2 327
Senast: Zakuro
·
Gnägg Eller rättare sagt ett torp:) Torp, ladugård, garage, skjul, utedass och ca 5 hektar mark. Nu börja det långa men roliga arbetet att...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
14 488
Senast: MaRomer
·
Hästmänniskan Var ut och skrittade en kortis i dag,och mina knän värker efter bara 5 minuter i sadeln....Känns som om jag skulle behöva länga...
2
Svar
24
· Visningar
4 220
Senast: Account
·
Gnägg Hej! Men fråga till er Hur är era tävlings nerver? Mina är hemska :( Har ni några tips om vad som hjälper för er? Jag tävlar kanske...
Svar
9
· Visningar
1 272
Senast: Emmae__
·
Ekonomi & Juridik Rent praktiskt och juridiskt, hur fungerar det? Ngn som gjort det och är insatt? Jag har en unghäst som en tjej vill byta sin äldre...
Svar
3
· Visningar
1 261
Senast: cambodia
·
Hästmänniskan Efter att ha funderat på dom ganska länge så har jag nu beslutat mig för att köpa ett par sånna,men har några frågor... Finns ju...
Svar
1
· Visningar
1 108
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp