Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Tanten på åkern :)
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Venecija
·
Ekonomi & Juridik Är i jakt efter häst och har varit och kollat på en del. Har spanat på ett par på nätet som jag tycker är intressanta men som jag tycker...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 257
Senast: Mistimed
·
Anläggning Vi köpte en byggsats till ligghall av cityboxen förra vintern och ska montera den nu inför vintern. Men vi har inte riktigt koll på hur...
Svar
0
· Visningar
848
Senast: ameo
·
Ekonomi & Juridik Söker tips på hur man kan utforma en Hubertusjakt för mindre barn 5-8 år??
Svar
6
· Visningar
1 247
Senast: Glimris
·
Gnägg * Som rubriken säger * Vilka hästtidningar läser ni? Och läser ni de i pappersform eller på nätet? :D Hur länge har ni läst de...
2
Svar
24
· Visningar
4 433
Senast: Linnea_
·
Hästmänniskan Är inte helt säker på att tråden hamnade rätt, men jag hoppas det. Jag håller på att läsa på för fullt alla detaljer av lagstiftning...
2
Svar
29
· Visningar
9 443
Senast: fjutten
·
Gnägg Tänkte skapa en tråd där alla kan lägga upp bilder på andra som rider er häst. Tex barn, sambos, föräldrar osv :) Kan bli kul! Jag...
Svar
19
· Visningar
3 304
Senast: Zakuro
·
Hästmänniskan Hej, Har varit och provridit 10 hästar nu, och 8 av dom har släpat baktårna i backen och gjort spår i sanden?? Blir galen, åker flera...
2
Svar
21
· Visningar
4 142
Senast: Maqurell
·
Svar
0
· Visningar
126
Senast: HELENA1965
·
Hästmänniskan Just hemkommen från Spanska Ridskolans uppvisning i Globen. Ínnan uppvisningen började blev publiken tillsagd att all fotografering med...
Svar
16
· Visningar
2 357
Senast: Blandrastik
·
Anläggning Håller på att göra en ridbana. Har grävt och jämnat till marken, dränerat med rör och singel, sedan markduk och på den stenmjöl av...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
39 715
Senast: Snurrfian
·
Ekonomi & Juridik Jag skulle behöva lite hjälp att reda ut begreppen. Jag har ett 6-årigt fullblod som idag är försäkrad i A1 liv + A1 vet. Jag har...
Svar
5
· Visningar
1 288
Senast: Lady_D
·
Hästmänniskan Nu behöver jag lite hjälp! Jag ska köpa häst och har nu två som jag verkligen tycker om. De är helt olika och jag har så förbannat...
2
Svar
27
· Visningar
3 223
Senast: Totola
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag äntligen efter långt tjat och samling av pengar äntligen ska ta en ponny på foder om den rätte dyker upp.. Men...
Svar
8
· Visningar
5 308
Senast: Speedway
·
Ekonomi & Juridik Går här och funderar... Hur ser det ut på hovslagarfronten? Finns det tillräckligt många utbildade hovslagare? Tycker ni det är lätt...
2
Svar
25
· Visningar
4 351
Senast: Jannice
·
Anläggning Har funderat på detta ganska länge nu och är less på att dividera med mig själv. Hoppas på flera tankar! Föreställ er att det fanns...
Svar
5
· Visningar
2 340
Hästmänniskan Vad krävs av en tränare för att ni ska "våga" skicka iväg eran häst på träning/utbildning/inridning? Kommentera allt från...
Svar
16
· Visningar
1 856
Hästmänniskan Okej. Jag måste skriva av mig. Jag tycker inte att det är roligt att hålla på med hästar längre. Men samtidigt då tycker jag det...
Svar
17
· Visningar
4 114
Anläggning Vilket är det bästa staket i längden om man hyr ut boxar till alla kön och storlekar?:confused: A-Equi-safe staket? Någon med...
Svar
17
· Visningar
3 405
Gnägg Ska det komma en tv kanal som bara handlar om hästar? Alla sorter? Blir det så kanske jag skaffar tv. Vad anser ni om detta :D?
Svar
9
· Visningar
1 368
Senast: Dandylinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Föl 2020
  • Exteriör Welsh cob

Omröstningar

Tillbaka
Upp