Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Jag har haft en tretton år gammal tjej som hjälpt mig att rida lite under de senaste månaderna och jag skulle vilja ge henne nåt litet...
Svar
4
· Visningar
1 189
Senast: Ackio
·
Ekonomi & Juridik Hej, jag och min kompis är lite intresserade av antagningspoängen till Svreigesridgymnasium & Bollerup och lite vad som krävs av...
Svar
1
· Visningar
979
Senast: gunhild
·
Gnägg Idag när jag och dottern skulle åka på träff hos tränaren av rixhästen så sa hon 4,5 år att hon ville hälsa på en häst som heter...
2
Svar
33
· Visningar
3 624
Senast: Gabbi
·
Hästmänniskan Vet inte om tråden passa här, annars får moderator flyta den. Ja, det nalkas ju mot jul och i år vill jag nog ha lite bra böcker...
2
Svar
21
· Visningar
8 911
Gnägg på måndag ska en av mina hästar flytta till Trapalanda. Tiden är bokad, jag har ordnat så förra ägaren kommer och säger hejdå i helgen...
Svar
14
· Visningar
2 129
Hästmänniskan Det ställdes jag inför i dag. Trodde absolut inte att det skulle vara några problem,men tji fick jag! :p När jag var yngre (och...
2
Svar
37
· Visningar
5 099
Hästmänniskan Hej, jag är bara lite nyfiken på hur mycket ni hinner med om dagen. Jag ska skaffa häst nu och funderar på om jag verkligen kommer...
2
Svar
27
· Visningar
3 047
Senast: yennork
·
Hästmänniskan Hej! Jag har många tankar och funderingar i huvudet just nu och tänkte att ni kanske skulle kunna hjälpa mig. Detta inlägget låter nog...
Svar
4
· Visningar
994
Senast: Lobelia
·
Gnägg Vem av buke folkets häst har störs skor? :p
2
Svar
23
· Visningar
3 369
Ekonomi & Juridik Tänkte slänga in detta inlägget som en ny tråd och uppdatera om hur mitt hästköp har gått men får skriva om detta inlägget vilket gör...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
25 823
Senast: Raja
·
Gnägg Ute på de finare vägarna i Jämtland, bland de första gångerna ute med endast halsring :)
Svar
0
· Visningar
126
Senast: amaasg
·
Gnägg Jag ångrar inget så mycket i hela mitt liv som att jag sålde min Flinga Havanna. Man vet ju inte hur det skall gå och i detta fallet...
2
Svar
20
· Visningar
3 151
Senast: cambodia
·
Gnägg Hittade av en slump den här filmen, som är en härlig motsats till alla hemska filmer om brutala tävlingar med skadade och döda hästar...
Svar
3
· Visningar
1 069
Senast: Araminta
·
Hästmänniskan Hej! :) jag går i 9an nu och nästa år tänkte jag (om jag kommer in såklart) gå på lillerud - hästhållning. Det är i Karlstad jag ska gå...
Svar
5
· Visningar
1 671
J
Hästmänniskan Hej! Har planer på att skaffa häst nästa år. Bor på landet och har tänkt bygga lösdrift hemma. Först tänkte jag ha 2 hästar...
2
Svar
28
· Visningar
4 511
Senast: Centaur
·
Hästmänniskan Jag har kännt nu en längre tid att jag är inte längre intresserad av hästar och ridning osv. Det känns helt enkelt inte kul med något...
Svar
16
· Visningar
3 578
Senast: Lavinia
·
Ekonomi & Juridik Ja, det nya marknadsföringskonceptet som filmar hästar på Flyinge. Vad tror ni om konceptet? Någon som anmält sin häst dit? Hur...
Svar
2
· Visningar
1 612
Senast: fio
·
Ekonomi & Juridik Är helt okunnig förutom att jag vet många säger plasten på ffa småbalar av hösilage är dyrt. Men visst är det ett gäng här som är rätt...
2 3
Svar
52
· Visningar
12 720
Senast: Nelle
·
Ekonomi & Juridik Vi har ett litet stall på gården med 3 boxar. Vi har en häst och en familj vi känner har två hästar här. Än så länge så har de stått...
2
Svar
26
· Visningar
4 481
Senast: Casacha
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder, så undrar jag hur ni där ute sorterar bland åsikter och tyckande - hur gör ni för att hålla på ert eget? Själv...
2
Svar
30
· Visningar
3 407
Senast: Jen84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp