Sv: Svårt att hyra ut boxar?
Fast det är ju skillnad att annonsera vid något tillfälle, tex vid uppstart, och att ha annons ute jämt och ständigt. Vet stall som har det och har erfarenhet av vissa själv och hört ryktesvägen om andra och det verkar alltid finnas en orsak eller flera om jag säger så....
Men det är svårt det där ni säger om att inte annonsera... jag har till exempel tagit över ett stall där förra innehavaren snart flyttar och tar sina sex hästar med sig, vilket motsvarar ung. halva stallet. Alltså får jag många boxplatser över och måste ju annonsera mycket för att få in folk, annars kommer jag ju gå minus så att det stänker om det. Jag har ett fin liten anläggning och vill ju visa det också. Att sitta och vänta på att folk ska knacka på funkar ju helt enkelt inte. Det måste ju går runt, annars blir det ju att lägga ner fortaren än kvickt
Fast det är ju skillnad att annonsera vid något tillfälle, tex vid uppstart, och att ha annons ute jämt och ständigt. Vet stall som har det och har erfarenhet av vissa själv och hört ryktesvägen om andra och det verkar alltid finnas en orsak eller flera om jag säger så....