Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Hej alla. Jag är ny här på forumet och det är skönt att komma in här i värmen. Jag är mycket ute på internet och letar efter sidor och...
Svar
3
· Visningar
1 038
Senast: hier
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder, skulle ni köpa en häst med konstaterad ocd? Jag är intresserad av en häst, ett kallblod, som passar mig på alla...
2
Svar
31
· Visningar
4 891
Senast: Gabby_Ossi
·
Gnägg För ett tag sedan när jag var hemma hos mina föräldrar och rotade i lite lådor hittade jag en gammal bok där jag hade fyllt i lite...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 604
Senast: Myzan87
·
Hästmänniskan Hej allihopa! Jag funderar på vad för typ av föreläsningar det finns intresse för, vad vill man lära sig för att förbättra arbetet med...
Svar
5
· Visningar
1 056
Senast: Snubbelfot
·
Hästmänniskan Jag vill utveckla mig i min hästhantering framförallt. Men hur hittar jag sånna kurser? Jag jobbar heltid och har katter hemma, så det...
Svar
4
· Visningar
951
Senast: EliOtt
·
Gnägg Dags för en tråd med årets julkort, eller vad tycker ni? God Jul från Pebs och mig!
Svar
10
· Visningar
1 451
Hästmänniskan Jag fick då en Polar Loop i julklapp, och jag gillar den skarpt:). Men jag märkte ju ganska omgående att den tolkar både ridning och...
Svar
2
· Visningar
1 261
Hästmänniskan Hej Köpte min då 4 åriga häst i februari 2013 Hästen har haft många problem sedan dess tyvärr. Började vid våren då gräset kom...
Svar
1
· Visningar
1 591
Gnägg Har suttit och tittat på Stockholm Horse show i helgen och tycker att det är pinsamt att ha en kommentator som inte har en aning om vad...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 928
Senast: Norna
·
Ekonomi & Juridik Om man köper en häst väldigt billigt, utan besiktning, och sedan ska sälja den vidare ett par veckor senare och den nya köparen väljer...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 181
Senast: Niela
·
Ekonomi & Juridik Jag sitter i en tilltrasslad situation och undrar om jag också kan komma med ägaranspråk och därmed hindra att hästen avlivas. Det...
Svar
18
· Visningar
3 612
Senast: kryddelydd
·
Ekonomi & Juridik Jobbar nu i Tyskland på ett underbart ställe, trivs superbra. Tar hand om 13 hästar, fodrar, mockar, in/utsläpp. Börjar 7.30 stallet är...
Svar
16
· Visningar
3 409
Senast: Smurfoff
·
P
Ekonomi & Juridik Finns det någon lagstadgad ångerperiod för tex inackorderingsstall, att man som hyresgäst känner att det inte är rätt även om inget...
Svar
3
· Visningar
1 271
Senast: prallan
·
Hästmänniskan Hejsan vad tycker ni att jag ska göra.? Skaffa en foderhäst eller ska jag köpa en häst? Jag har mycket tid pengar har jag kanske inte...
Svar
14
· Visningar
2 024
Senast: annie_cool
·
Hästmänniskan Är det möjligt att tolka med icke- inkörd häst , dock tömkörd ? Hur går man isåfall tillväga?
Svar
7
· Visningar
2 233
L
Hästmänniskan Jag är utbildad hästskötare och kollar ständigt vad det finns för jobb men börjar nästan ge upp. Hur tror dem att man ska kunna överleva...
2
Svar
32
· Visningar
8 789
Gnägg En eloge till Maria Wallberg när hon och Lotta björe kommenterade hoppningen från London, rätt resultat och hon pratade inte hela tiden...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: dramatik
·
Hästmänniskan Jag har under mina år som hästägare börjar bli ganska inrutad med hur jag vill ha min häst. Nu vill jag gärna veta hur ert drömstall ser...
2
Svar
26
· Visningar
3 124
Senast: Flixon
·
Anläggning Hur stor tror ni man behöver ha till två hästar som går ute 12 timmar om dagen om man vill slippa fylla på varje dag? De har fri...
2
Svar
30
· Visningar
4 231
Senast: Hambo
·
Hästmänniskan Jag har kollat lite hästannonser ikväll, och är så ledsen över alla fina hästar därute. Har sett flera stycken som säljes akut, bland...
Svar
4
· Visningar
1 712
Senast: pulkaskurk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ramla av varje uteritt?!
  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp