Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Shirehäst valack 19 år
Svar
0
· Visningar
346
Senast: BMW530D
·
Gnägg Min älskade lilla fröken " mus"
Svar
0
· Visningar
283
Senast: BMW530D
·
Hästmänniskan Brukar ni gå ut i vänsterfältet när ni kör med häst o släp på motorvägen o det kommer bilar på påfarten? Det är mycket sällan jag gör...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 420
Ekonomi & Juridik Vart kan man hitta sånt på internet? :) Borde väl gå att ladda ner?
Svar
4
· Visningar
902
Senast: Marita73
·
Hästmänniskan Jag vet att det finns många liknande trådar men har hittills inte riktigt hittat något vettigt svar. Vi ska ha ett par hästar ute i...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 377
Senast: Keb71
·
Gnägg Jag har efter mycken oro och tankar beslutat mig för att min älskade häst ska gå ensam. Han har en kontakt med fem ston på andra sidan...
Svar
11
· Visningar
1 668
Senast: SkogsToka
·
Hästmänniskan Jag jobbar men funderar samtidigt på att byta till något som gör att jag får mer tid till mina hästar. Har två stycken och försöker...
Svar
11
· Visningar
1 848
Senast: Karoliten
·
M
Hästmänniskan Jag undrar om det finns någon som har byggt en automatisk grindöppnare själv? Jag har funderingar kring detta men jag tycker att köpa...
Svar
15
· Visningar
14 726
Senast: jopp
·
Hästmänniskan Sitter här och funderar på hur jag ska lösa detta med vattnet på lösdriften i vinter. Vill ha en Thermobar, tycker det verkar himla...
2
Svar
26
· Visningar
13 392
Senast: Pudlan
·
Anläggning Ni med lösdrift. Hur stor är själva ligghallen och hur många hästar är den för? Gärna bilder på ligghallar :)
Svar
12
· Visningar
3 305
Senast: Cornelia
·
Gnägg Någon mer än jag som följer stjärnhoppningen? Det står i tablån att programmen sänds 19:50 på söndagar, men det är ju "gamla" program...
Svar
5
· Visningar
1 448
Hästmänniskan Är vi hästfolk lättstötta?Har vi svårt och lyssna till råd (man behöver ju faktiskt inte följa dem);).Är vi mycket sköt du ditt det här...
2
Svar
23
· Visningar
2 112
Senast: Masse
·
Anläggning Vi ska ev bygga vindskydd i hagen. Vi funderar på nått liknande denna. Enkel modell, så han får lite skydd helt enkelt. Men hur stort...
Svar
6
· Visningar
1 083
Senast: lisa412
·
Gnägg Hästarna hos oss bor granne med en rådjursfamilj. Jag har vid flera tillfällen sett dem inne i hagen för att äta hösilage som hästarna...
Svar
19
· Visningar
1 906
Senast: kamomillo
·
Ekonomi & Juridik Jag hyr ut stallplatser och har aldrig tidigare behövt fundera över att ta betalt för mockning, tillsyn o.s.v. I stallet delar vi på...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 656
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Jag har gjort en sådan här tråd tidigare och kollat runt på trådar som redan existerar men har inte hittat någon efter 2011. Jag går då...
Svar
13
· Visningar
1 398
Senast: PantheraL
·
Anläggning Letat men inte hittat ngn bra tråd. Behöver ett litet element till sadelkammaren. Det är en rätt liten sadelkammare. Vad ska man ha för...
Svar
5
· Visningar
4 581
Gnägg Denna typen av trådar brukar man ju ganska ofta se på olika forum för människor. Men jag tänkte ta det till nästa nivå - en häst...
Svar
18
· Visningar
2 484
Senast: Fiorano
·
Anläggning Om ni fick välja skulle ni då haft hästen hemma på gården där det inte finns paddock och ganska få ridvägar (långa helgvägar finns men...
2
Svar
31
· Visningar
2 731
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Jag och häst har flyttat en bit ifrån mitt kontaktnät, dvs de hästmänniskor jag litar på och som känner mig utan och innantill. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 230
Senast: Stefffie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp