Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har köpt ett ridhus! Men underlaget är inte det bästa, så jag vill ha tips på hur jag kan fixa iordning det - helst utan att byta ut...
Svar
11
· Visningar
2 692
Senast: Anna_
·
Hästmänniskan Någon som har erfarenheter av s k musskrämmare? Fungerar de verkligen? :confused:
2
Svar
35
· Visningar
7 238
Gnägg Taget av Flyger här på buke!
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Tinen
·
Gnägg Sshameless är fotograf till denna fina bild!
Svar
0
· Visningar
126
Senast: Tinen
·
Gnägg Äntligen en blid på spansk trav! Tack Flyger!!
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Tinen
·
Gnägg Sshameless är fotograf till denna bugningsbild. Tack tack!
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Tinen
·
Hästmänniskan Köpa en nyligen inriden ungponny för att utbilda och sedan sälja, hur dumt/inte dumt är det? Är iofs kanske mest sugen på en 4-5 åring...
2
Svar
20
· Visningar
1 676
W
Hästmänniskan Egen erfarenhet.. Har själv tränat upp några hästar så de kan tävlas i SM. Några av hästarna har ägarna tävlat i SM med flertalet...
Svar
8
· Visningar
1 087
Senast: Westerntokan
·
Hästmänniskan Ridning och graviditet Törs ni rida gravida? Är det oansvarigt eller alltför svårt att låta bli? Vad har ni gjort/kommer att göra?
7 8 9
Svar
161
· Visningar
16 927
Senast: Orzon
·
S
Hästmänniskan Jag har min häst på mina föräldrars lilla gård som ligger fint med närhet till skogen. Problemet är att bönderna är minst sagt inte alls...
Svar
8
· Visningar
7 257
Senast: sialina
·
A
Hästmänniskan Jag har lite skog uppe på ett berg/rullstensås som jag vill göra hage av till hästarna för att använda under övergångstiden då mina...
2
Svar
25
· Visningar
8 291
Senast: Chlo
·
W
Hästmänniskan Kan man byta namn på en häst? Hade en häst som jag tog hand om i somras som då var odöpt (ett åring) och gav honom ett namn han lyssnade...
Svar
19
· Visningar
1 589
Senast: kima
·
L
Hästmänniskan Behöver bilder på era hemmabyggda boxar. Vi har tänkt att bygga med u-profiler och där i lägga i plankor. Vet ni något ställe att köpa...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: babsan
·
F
Hästmänniskan Min man som är i Sverige och bygger staket mm har bett om hjälp med denna frâga(hoppas jag har fattat rätt).....han undrar vart han ska...
Svar
11
· Visningar
1 290
Senast: burton
·
Hästmänniskan Kan man göra det? Om hästen heter Brunte, och man vill lägga till "prefixet" Hästgårdens före, hur gör man? Kan man enkelt registrera...
Svar
2
· Visningar
943
Senast: svea
·
Gnägg På en ridresa i Andalusien!
Svar
0
· Visningar
167
Senast: Krockodil
·
Gnägg Efter en dressyrtävling
Svar
0
· Visningar
127
Senast: _Runaway_
·
B
Hästmänniskan Måste bara få ventilera mej lite. Det är sånt himla gnäll på "oseriösa" säljare jämt som påstås ha lurat hederligt och skattebetalande...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
8 084
Senast: Bewelinn
·
Hästmänniskan Ska stängsla nya hagen i höst & byta staket i vinterhagen pga det håller på att trilla.. Har reparerat det ett par gånger & förstärkt...
Svar
8
· Visningar
2 899
Senast: Spirit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Löparskor
  • Lila och gul tårta
  • Tillfälligt laga plåttak

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp