Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

N
Hästmänniskan Är det någon som har ett bra tips på vad man ska dricka/äta för att inte få sån vätskebrist när man rider. Jag var ute förra lördagen...
Svar
12
· Visningar
2 249
Senast: Ninjaninis
·
B
Hästmänniskan Vilka försäkringsbolag finns det som försäkrar hästar? Jag har Agria men skulle gärna vilja byta.
Svar
15
· Visningar
1 214
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Jag och min häst ska eventuellt byta stall till hösten. Har bara bytt stall en gång förr och det var för 9 år sedan, då bytte jag från...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: Ingela_S
·
Svar
0
· Visningar
96
Senast: giffan
·
ZEB
Gnägg Här ligger jag och solar. Älskar det...
Svar
0
· Visningar
204
T
Hästmänniskan Vet inte om den här tråden hamnar rätt nu. Men vet någon vad som är bäst att ha som underlag i paddock? Ska ju inte vara för tungt...
Svar
5
· Visningar
1 341
Senast: Tjalfe
·
Hästmänniskan Jag har inte varit särskilt upprörd över Djurskyddsmynidhetens nya pålagor förrän jag satte mig och lusläste och hittade följande...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 256
Hästmänniskan Jag har ett problem... bakgrund: För ett par månader sedan var jag och besiktade min häst på en av Sthlms hästkliniker då det var tänkt...
Svar
11
· Visningar
1 469
Senast: Gisburne
·
Hästmänniskan Finns det någon utbildning för vuxen som man kan läsa på distans? Jag har inte gått någon inriktning häst eller dyl. utan är bara en...
Svar
3
· Visningar
3 765
Senast: kopparberg
·
Gnägg En sagohäst i sommarnatten
Svar
0
· Visningar
103
Senast: Mithalagos
·
Gnägg Som en perfect siluett i kvällssolen!
Svar
0
· Visningar
97
Senast: Mithalagos
·
Svar
0
· Visningar
114
Senast: eldione
·
Svar
0
· Visningar
132
Senast: olmea
·
Gnägg Min fina quarterkille ute i sommarkvällen.
Svar
0
· Visningar
117
Senast: Mithalagos
·
Gnägg Min vackra, högt älskade arab
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Mithalagos
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i drygt 3-4 mån. Hon var inte direkt igångsatt när jag köpte henne men ägaren/säljaren påstod att hon var i...
Svar
14
· Visningar
1 546
Senast: percival
·
W
Hästmänniskan Kompisen som äger halvblodet jag lånat ska nu ge ut honom på foder. Med mig har hon inte brytt sig om papper, krav, löften osv osv men...
Svar
8
· Visningar
983
Senast: Westerntokan
·
M
Hästmänniskan Hur mycket ska jag betala i hyra?? Stallet är litet, 2 boxar+liten gång, 1 litet fönster, högt i tak, behöver målas, grusgolv, just nu...
Svar
6
· Visningar
942
Senast: Westerntokan
·
S
Hästmänniskan Okej jag får snart få ett eget forum för alla mina jobbiga frågor. :o Jag sitter och håller på att regga företaget och kom till en...
Svar
12
· Visningar
1 464
Senast: Cyllene
·
J
Hästmänniskan Har en liten minishettis som är mer på utsidan än insidan. Har nu tröttnat och därför tänkt skaffa mig ett riktigt "får-aggregat" så hon...
Svar
1
· Visningar
722
Senast: Trix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp