Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan vad borde vara rimligt att ta betalt om man hjälper någon med uppfostran och "utbildning" av en åring, för framtida försäljning? jag...
Svar
1
· Visningar
635
Senast: sjoberga
·
P
Hästmänniskan Har ni praoat på nåt kul ställle inom "hästvärlden", så att säga? Vore kul å höra :) :)
Svar
6
· Visningar
2 644
Senast: Uppsnarjd
·
L
Hästmänniskan Kan man rida efter att man fått diagnosen diskbråck? Nån med erfarenhet? Mitt liv håller på att gå i kras i vetskap om att jag kanske...
Svar
17
· Visningar
11 229
Senast: cowgirl81
·
Z
Hästmänniskan OK, för er som har avlagt provet: Hur gick det? Jag tänkte anmäla mig till prov innan året är slut, och skulle vilja ha lite tips och...
Svar
10
· Visningar
6 881
Senast: Fjallis
·
Hästmänniskan har vi nån här som arbetar inom jordbruk och har lön enl. "Skogs- och Lantarbetsgivareförbundet (SLA) och Svenska...
Svar
2
· Visningar
869
Senast: gwennie
·
B
Hästmänniskan Jag har efter ett lååångt letande äntligen hittat en shettis jag (dottern) vill ha. Hästen har tyskt pass (full stam) & är över 107...
Svar
2
· Visningar
931
Senast: RebeckaKihlberg
·
N
Hästmänniskan Är det någon som vet om man måste ha gjuten dyngplatta om man bara har två hästar?
Svar
4
· Visningar
1 325
Senast: elle12
·
J
Hästmänniskan Jag kommer att överösa er med tusen frågor :angel: Kolla min egna ritning som jag gjort (helt amatörmässigt förstås)...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 589
Senast: jezzibell
·
Hästmänniskan Grannens shettishingst har än en gång tagit sig in till mina hästar och värsta slagsmålet bröt ju så klart ut :mad: Jag har riktigt...
2
Svar
22
· Visningar
1 904
Senast: mizz
·
B
Hästmänniskan Nu sliter jag snart mitt hår i stycke. Att det ska va så svårt att göra en paddock, finns det nån här som har erfarenheten att göra en...
Svar
13
· Visningar
5 424
Senast: allfunderaren
·
Hästmänniskan Är det någon som har några bra knep mer än att vattna? Har någon provat med salt?
Svar
5
· Visningar
974
Senast: Fridan
·
M
Hästmänniskan Hej! Jag undrar vilka ställen det finns semin kurser? även längd, såg en på flyinge som tydligen varar i 2 år....?? finns det ingen...
Svar
2
· Visningar
1 024
Senast: millec
·
Hästmänniskan Jag har ett väl jordat kraftigt stängselaggregat. Det är full ström ut ur agregatet men det är knappt mätbart i staketet. Det tickar...
Svar
13
· Visningar
2 848
Senast: Inte_Ung
·
Gnägg Amacing Grace föl sto e. friendship
Svar
0
· Visningar
94
G
Hästmänniskan Hej Jag skall bygga om mitt stall och undrar nu om tips och ideer. Vad har ni för stallinredning? Är det någon som har erfarenhet av...
Svar
0
· Visningar
953
Senast: gosan
·
Hästmänniskan Vilket tycker ni är bäst? För och nackdelar med båda?:bow:
Svar
18
· Visningar
2 902
Senast: Karin87
·
Hästmänniskan Skall till att bygga uteboxar och alla verkar förutsätta att betongplatta skall utgöra underlag men jag känner mig lite tveksam. Någon...
Svar
2
· Visningar
1 522
Senast: Carrielaine
·
Hästmänniskan Vart hittar man information om det? Alltså, sånt man SKA kunna när man jobbar som hästskötare och tar hästskötarexamen...
Svar
2
· Visningar
635
Senast: Sorbe
·
Hästmänniskan Är det någon som har en sån ?? Mellan hagarna alltså för lunchservering etc... Kan man använda dessa till "brädgrind"? Hej från en...
Svar
4
· Visningar
1 053
Senast: Yahoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • HJÄLP
  • Ridskoleryttare
  • Hjälmar

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp