Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

T
Hästmänniskan Vad är rimligt att ta i hyra för en C-ponny? :confused: Följande kommer att ingå: stallplats foder in-utsläpp hjälp med hästen...
Svar
5
· Visningar
1 197
Senast: moonlightgarden
·
E
Hästmänniskan är nu i hästsäljartagen och skulle behöva lite tips, vad man ska tänka på. Och sen om man har fler spekulanter på hästen, hur styr man...
Svar
3
· Visningar
869
Senast: Cyllene
·
Hästmänniskan ska köpa en ponny som har gått/ska gå medelsvår. det är en 7-årig c-ponny. vad ska jag göra för besiktning? alltså; bara böjprov...
Svar
11
· Visningar
1 080
Senast: Fjunet
·
F
Hästmänniskan Hej på er! Jag undrar vad en besiktning ska kosta? Ska nämligen besikta "MIN förhoppningsvis kommande egna häst" på måndag och gjorde...
Svar
8
· Visningar
1 521
Senast: carrin
·
Svar
0
· Visningar
118
Senast: Nupilot
·
Svar
0
· Visningar
188
Senast: Zenith
·
Gnägg Jag bara älskar henne! Komentera gärna;)
Svar
0
· Visningar
134
Senast: Docka
·
Gnägg "Try as they may, they can never defy What's been said between your heart and mine" Sötnosan!
Svar
0
· Visningar
96
Senast: Docka
·
Gnägg Det är hon, båda hästarna:) Satte helt enkelt ihop två bilder!
Svar
0
· Visningar
153
Senast: Docka
·
Gnägg Blyertsteckning på min gammelhäst. Porträttet är skänkt till lipizzanerföreningen.
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Elute
·
Gnägg Min gamla häst 24 år på bilden. Blyertsporträtt.
Svar
0
· Visningar
100
Senast: Elute
·
Gnägg Porträtt på min väninnas fjordval, som bla vunnit Fjordhäst RIX SM i dressyr.
Svar
0
· Visningar
155
Senast: Elute
·
S
Hästmänniskan Något som gjort det? Finns det speciella restriktioner runt det och kan det skilja sig åt i olika delar av landet? Har isåfall tänkt...
Svar
1
· Visningar
1 351
Senast: kopia
·
M
Hästmänniskan Vi ska byta ridhusbotten i sommar och då har frågan om salt i sanden dykt upp. Fanns åsikter att det var skadligt för hästarnas hovar...
Svar
4
· Visningar
804
Senast: poff
·
Hästmänniskan Vad säger reglerna? Att man inte får vara var som helt förstår jag ju med.. :p Men i närheten av var jag bor har vi två stycken...
Svar
5
· Visningar
1 007
Senast: Widerberg
·
Hästmänniskan Om man har en c-ponny och en häst på ca 155cm. Hur många kvm behöver ytan i ett lösdriftsstall vara då?
Svar
2
· Visningar
819
Senast: elle12
·
J
Svar
10
· Visningar
1 361
Senast: Mli
·
S
Hästmänniskan Hur skulle ni reagera om någon hade en häst med en mankhöjd på 170 cm i en box som mäter 2x3 meter?
Svar
19
· Visningar
1 579
Senast: bonde
·
B
Hästmänniskan Hej , hej .. :D Hur mkt betalar ni för era hästar ungefär p månad ? .. :D Vet att detta har tagits upp innan .. hittar den...
2
Svar
20
· Visningar
1 467
Senast: Gazzan
·
Gnägg Han och jag för'lltid bästa hästen
Svar
0
· Visningar
91
Senast: Shiver
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp