Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

K
Hästmänniskan Nu är det så att jag hyrde/lånade ut min sele eftersom att jag inte använder den, vi skrev kontrakt på att alla skador som uppstår av...
Svar
10
· Visningar
963
Senast: BeastieBabe
·
Hästmänniskan För- och nackdelar? Hur räknar man ut ett ca pris när det är tegel istället för trä? Att tänka på? Tips och ideér tack :)
2 3
Svar
59
· Visningar
15 537
Hästmänniskan vad brukar fodervärden stå för coh vad står ägaren för? att fodervärd får stå för hästens dagliga kostnader som mat, stallplats...
Svar
7
· Visningar
1 504
L
Hästmänniskan Ska ev. börja plugga på Strömsholm till hösten. Lite funderingar till er som gått/går där... Vad studerade ni? Hur bodde ni? Kostnad...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: w3ndy
·
Gnägg Guri när vi var och hälsade på på Grällsta ridcenter i vintras
Svar
0
· Visningar
146
Hästmänniskan Kan man kräva att man får komma och rida en gång, då min häst har varit illa behandlad innan och att rida honom är det bästa sättet för...
Svar
17
· Visningar
1 102
Senast: Uppsnarjd
·
M
Hästmänniskan Hej, Jag ska hyra ut mitt 9-åriga varmblod till en tjej som annonserat på annonsdirekt. Har aldrig gjort detta förut och skull vara...
Svar
7
· Visningar
1 119
Senast: Uppsnarjd
·
Hästmänniskan har skickat med alla papper som behövs till Sif, trodde smarta Rebecka. Jag har skickat med kopian på signalementsbeskrivningn...
Svar
3
· Visningar
699
Senast: Uppsnarjd
·
Hästmänniskan Ja som rubriken säger kan man ju undra om jag haft det :smirk: Funderar på hur ni andra som jobbar i stall har det på dagarna. Idag...
Svar
15
· Visningar
1 115
Senast: barajag...
·
Hästmänniskan Hej! Jag leter efter rapporter och studier om ridning som rehablitering och sjukgymnastik. främst då för människor som har...
Svar
7
· Visningar
3 438
Senast: Stolermeyer
·
Hästmänniskan Vi har ca 4 ha skog och åker som vi använder till bete. Det är bitvis väldigt igenvuxet, men det har en gång i tiden använts till bete...
2
Svar
25
· Visningar
2 293
Senast: Iris71
·
C
Hästmänniskan Har ni Uteboxar? Kostnad? Bilder? Alltid när man kollar runt på tillverkarnas sidor så finns det inga prislistor :confused: Sånt...
2
Svar
20
· Visningar
3 159
Senast: Gazzan
·
T
Hästmänniskan Jag har letat i gamla trådar men blir inte riktigt klok på vad som gäller. Om min häst skadar någon annans häst, är det då min...
Svar
5
· Visningar
835
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Min häst har de senaste åren, pga att jag själv inte haft riktig koll, fått alla sina vaccinationer införda i ett sådant där...
Svar
10
· Visningar
1 458
Senast: Inte_Ung
·
G
Hästmänniskan Eftersom det finns en tråd om stora marker, så kommer här ett motsatt ämne. Hur gör ni med parasiter, slitage på marken, etc.? Hur ofta...
Svar
17
· Visningar
1 528
Senast: corzette
·
S
Hästmänniskan Hur hittade ni jobbet? Tog det lång tid att hitta ett jobb? Finns någon bra sida på internet? Vad ingick? Kost? Logi? Stallplats...
2
Svar
24
· Visningar
2 467
Senast: Sonic76
·
F
Hästmänniskan Min man som är i Sverige och bygger stall samt sätter upp staket ringde och frâgade vilken sida han skulle sätta plankorna pâ.....alltsâ...
Svar
10
· Visningar
1 311
Senast: fnorr
·
Hästmänniskan Jag ska antagligen bli halvfodervärd på en häst i stallet. Även hästägaren finns där men det är tänkt att det blir som min och den andra...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: Molekyl
·
Gnägg Taget en underbar junikväll!
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Koppen
·
Hästmänniskan Det har funnits trådar om vem som är skyldig till vad när det gäller hästar och trafik osv..... Men vem blir skyldig/ansvarig om...
Svar
5
· Visningar
2 104
Senast: lakrits
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp