Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vad krävs för bil, transport och kökort för att kunna köra 2 d-ponnyer, ca 450kg styck, i transport?
Svar
1
· Visningar
728
R
Hästmänniskan Undrar vad minimåttet för hur högt ett stall måste vara i tak är? Finns det ngt minimått för hur stor en hage måste vara? Skulle bli...
Svar
4
· Visningar
872
Senast: jezzscar
·
Hästmänniskan Jag har några frågor: Jag tänkte hyra en hästtransport på O**8 och jag undrar över vilket underlag min häst ska stå på under...
Svar
6
· Visningar
834
Senast: syrran
·
Hästmänniskan vi har ett litet travföl här hemma, född på vår gård samt att hon kommer stanna här tills hon är ca 1,5 år. ägarna till stoet betalar ju...
2
Svar
23
· Visningar
1 358
Senast: Netted
·
Hästmänniskan Börjar nu fundera på VARFÖR jag har olika hagar? Har en "vinterhage" och en "sommarhage" som skulle gå att koppla ihop så att det blir...
2
Svar
23
· Visningar
1 813
Senast: Mysen
·
Hästmänniskan Hur gör ni andra med inakorderingar (folk) som inte betalar? Jag tycker det är jobbigt/pinsamt att behöva påminna hästägaren om att...
Svar
9
· Visningar
1 210
Senast: Bellafjella
·
Hästmänniskan Inte direkt sommarrelaterat med en fråga om höhäckar, men jag är förutseende ;) Jag skulle gärna vilja ha tips på smarta höhäckar...
Svar
5
· Visningar
931
Senast: Iris71
·
H
Hästmänniskan Vill röntga benen på mitt tilltänkta köp. Heter det ngt särskilt? Är det värt att ta ryggen också? Ni som gjort det, vad har de...
2
Svar
25
· Visningar
3 175
Senast: High Noon
·
Svar
0
· Visningar
96
Gnägg Godbiten.. såå söt! Försöker klia sig på en hängande gren.. ;)
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Dubonnet
·
Svar
0
· Visningar
135
Senast: Dubonnet
·
M
Hästmänniskan Finns det bara en hovslagarskola i sverige? I skara? Har googlat men hittar bara den. /Malu
2 3
Svar
55
· Visningar
6 324
Senast: citronen
·
Hästmänniskan Läser om många som importerar Tinker från ex England. Hur mycket kostar detta ? Räknar inte in priset på hästen, utan allt det...
Svar
6
· Visningar
4 390
Senast: equitouch
·
Hästmänniskan OM man nu skulle få till det så man kan bygga själv så är jag nu lite tveksam hur jag skulle göra. Lösdrift är jag inne på men då måste...
Svar
14
· Visningar
1 465
Senast: AnnaKarinA
·
A
Hästmänniskan Jaha, då ska det byggas i sommar då! Har tänkt att bygga en sorts lösdriftsstall.... När man kommer in genom stalldörren så ser det ut...
2
Svar
21
· Visningar
5 813
Senast: RuthHendrix
·
V
Hästmänniskan hmm jag tänkte höra lite med er som är ägare av en skrittmaskin vaför har man en sådan och till vilken nytta :confused: jag menar är...
Svar
6
· Visningar
1 805
Senast: Gisburne
·
Z
Hästmänniskan Hejsan, hoppas detta kommer under rätt forum .. Men jag undrar om det finns någon skriven lag på hur liten en hage får vara? Om så...
Svar
1
· Visningar
834
Senast: Linda_77
·
M
Hästmänniskan Hej hej på er, hoppas det här hamnar i rätt tråd nu:angel: . Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av vad som egentligen gäller...
Svar
2
· Visningar
2 851
Senast: Hermelin
·
Gnägg Min gamla häst. 2003
Svar
0
· Visningar
104
Senast: Lamborghini
·
Gnägg Min gamla häst. 2003
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Lamborghini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp