Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

O
Hästmänniskan Undrar om det är någon som vet om jag kan lösa ett problem som jag har i mina hagar, nämligen FÄSTINGAR i mängder! Det är första...
Svar
18
· Visningar
1 504
Senast: javill
·
Hästmänniskan Funderar lite på vad det är som gäller angående gödselhållning vid stall, försökte hitta lite information på nätet men lyckades inge...
2
Svar
27
· Visningar
3 395
Senast: LadySara
·
K
Hästmänniskan Vore enormt tacksam om ni kunde ge mig lite snabb feedback på vad som brukar ingå i ett köpavtal. Ska ta en häst till besiktning nu i...
2
Svar
34
· Visningar
2 548
Senast: Choklad
·
G
Hästmänniskan Hur löser ni det?? alltså hur får ni bort de?? någon som hyr vagn och någon kommer och hämtar gödslet när kärran är full?? Jag har...
Svar
3
· Visningar
719
Senast: Gazzan
·
Hästmänniskan Ja, ni såg frågan. Hur mycket mark anser ni att man behöver/häst? Hur stora skillnader gör ni när ni räknar ut det på ex.shettis, vbl...
Svar
1
· Visningar
1 088
Senast: tgd
·
F
Hästmänniskan Spanar lite efter gårdar och har gått och trånat efter en som inte är till salu just nu, men jag tänkte kolla upp hur mycket av marken...
Svar
5
· Visningar
1 376
Senast: TomasN
·
N
Hästmänniskan Behöver råd om underlag i vindskydd/ligghall. Har funderat på halm men ni kanske ha andra erfarenheter.:confused:
Svar
5
· Visningar
906
Senast: Yrja
·
E
Hästmänniskan Svärfar har en liten såg och det gör att jag får hämta spån gratis när han har sågat. I dagsläget använder jag mig av svarta sopsäckar...
Svar
16
· Visningar
3 242
Senast: javill
·
P
Hästmänniskan ....är era gårdar? Hur många hektar skog, åker och bete har ni? Hur många hästar har ni? Tar ni eget hö osv? Hur många hektar åker...
2
Svar
21
· Visningar
1 758
Senast: Gnist
·
G
Hästmänniskan Finns det någon bra sida där man kan läsa inte bara måtten på boxar utan typ mått för dörrar in till stallet hur breda dom skall vara...
Svar
1
· Visningar
597
Senast: elle12
·
Hästmänniskan Jag var tvungen att ta bort min häst i november, hade då en box i ett stall där det var ett pris för kallhyra och ett annat pris för...
Svar
8
· Visningar
1 676
Senast: Oxxx
·
Hästmänniskan Det finns ju vissa klubbar där man som medlem kan få ekonomiskt bidrag till träning och att man kan få pengar för vissa...
Svar
6
· Visningar
696
Senast: Bison
·
M
Hästmänniskan Nu går vi i bygga stall tankar, har precis fått ett stort hus med mycke mark till. (härliga svärföräldrar..=) Stället ligger på en...
Svar
11
· Visningar
2 717
Senast: nexxa
·
Hästmänniskan Lite tips och ideer ang byggandet av en ridbana behövs. Min mor och hennes sambo har gått och köpt med tillhörande stall som vi ska...
Svar
7
· Visningar
1 339
Senast: tgd
·
M
Hästmänniskan Vet nån här hur mycket det kostar, vad dom gör och vad som skiljer den från vanlig besiktning.:confused: Moderatorer: Om den ligger...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: molnskimmer
·
Hästmänniskan Vad ska man göra för att regga ett gårdsnamn, hur går det till, kostnad m.m. Eller det finns någon med en bra länk. Dett samma för...
2
Svar
24
· Visningar
3 907
Senast: Welsh
·
F
Hästmänniskan min häst är såld, eller håller på att bli, tyvärr har hästen visat hälta på ett framknä då den av köparen besiktades. pga detta så har...
2
Svar
21
· Visningar
1 964
Senast: Gnist
·
T
Hästmänniskan Hej! Jag går i funderingar kring att söka till Hästsportens FHSK i Strömsholms distanskurs (50%) med inriktning hästskötare. Jag har...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
7 074
Senast: xDollyx
·
Svar
0
· Visningar
136
Senast: BusBarro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Mörka fläckar på magen
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp