Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg shibur J:r far:Shibur Mor: Lina Dart emelie bredvid han är världsbäst
Svar
0
· Visningar
105
Senast: Shiver
·
Gnägg Jag på shire valacken Herkules. 190 cm i mankhöjd!!
Svar
0
· Visningar
85
Senast: Krockodil
·
Gnägg En teckning jag gjorde för mycket länge sedan.
Svar
0
· Visningar
135
Senast: Elute
·
Gnägg Blyertsteckning, arabskimmel, hingst.
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Elute
·
Gnägg Ett porträtt på en arbetshäst från semestern utomlands.
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Elute
·
K
Hästmänniskan visste inte riktigt vart jag skulle lägga tråden men provar här då.. :smirk: Jag ska hämta ut finadyne till min häst på apoteket som...
Svar
11
· Visningar
1 671
Senast: Immer
·
T
Hästmänniskan Jag och en kompis har fått hyra mark och tänkte starta upp en lösdrift.Vi hade tänkt oss 10-12 hästar. Det jag undrar är vilka...
Svar
8
· Visningar
1 100
Senast: Mestur
·
R
Hästmänniskan Hur går det till om vill börja rida till hästar med olika typer av problem? Visst ska väl ägaren stå för kostnad av stallhyra (om inte...
Svar
4
· Visningar
1 442
Senast: Luleå
·
Hästmänniskan Hej! Vad är en avtalsenlig lön för en ridinstruktör? Vart kan jag hitta siffror på löner? Är inte med i facket så där får jag inte ut...
Svar
17
· Visningar
1 903
Senast: Mynta2
·
R
Hästmänniskan Hej! Jag funderar på att köpa ett mindre kallblod eller en ponny. Typ en fjording eller liknande. Men jag vet inte om det stallet jag...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: Royal_Horses
·
Svar
0
· Visningar
78
Senast: NoExit
·
Gnägg Kennys o min andra start i LA.
Svar
0
· Visningar
119
Senast: NoExit
·
Gnägg Så här glad blir man när man får komma ut i en ny hage:D
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Ickiz
·
Svar
0
· Visningar
114
Senast: WBPeppar
·
Svar
0
· Visningar
95
Senast: WBPeppar
·
H
Hästmänniskan Är det någon som vet med säkerhet vad måtten ska vara? Är det 9 kubik meter/häst som man räknar på eller minns jag helt tokigt?
Svar
3
· Visningar
1 137
Senast: elle12
·
Hästmänniskan Jag arrenderar bete av min granne som förra året sådde in hästbete på den marken. Det växte nåt enormt. I år så sa han att det skulle...
Svar
7
· Visningar
1 808
Senast: _Runaway_
·
T
Hästmänniskan Nu behöver jag goda råd. Vi hyr in våra hästar i ett stall ganska nära oss. Boxarna är rejält stora och det skulle hagarna också...
Svar
19
· Visningar
1 435
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp