uppfödare?

Sv: uppfödare?

Vet faktiskt inte men då det fanns så ansågs själva "uppfödandet" av unghästen ha större betydelse än vem som "plockat in/ut" fölet ur stoet. Skulle tro att det kanske rörde ihop sig rent praktiskt och juridiskt när det gäller uppfödarpremier m m.
 
Sv: uppfödare?

Netted skrev:
hoppas ngn kan svara, eller om hon som skrev frågan kanske kan formulera bättre.. :p

Hej!

Menade att hon kunde MISSA trevliga uppfödarpengar såklart! :angel:

Lite snurrig ...

Mvh / Fia
 
Sv: uppfödare?

haha okej, ja det lär vi göra då hästen har stora förväntningar på sig om man ser till stam osv! :eek:
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Jag har lånat ut min ponny i sommar. Hade från början inte tänkt att göra det men blev tillfrågad från en bekants bekant som...
2
Svar
34
· Visningar
4 248
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Nu ska tilläggas att jag inte är någon av ägarna men jag är berörd ändå eftersom en av personerna är en god vän till mig. En häst ägdes...
2
Svar
38
· Visningar
5 300
Senast: Smedholt
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 150
Senast: tanten
·
Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 460

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Mörka fläckar på magen
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp