Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Planerar ombyggnad av stallet för fullt. Har planlösningen klar och nu är det dags kolla upp materialet och få budgeten att gå ihop...
Svar
8
· Visningar
3 200
Senast: Affa
·
Gnägg Akademisk Ridkonstkurs en månad före att jag ägt damen i fyra år.
Svar
0
· Visningar
134
Senast: IngelaH
·
Gnägg Jag har ägt Tima tio dagar här... och en kompis tömkör henne åt mig.
Svar
0
· Visningar
129
Senast: IngelaH
·
Gnägg Vilda Matilda??? Nej, Vild och vacker Tima som försöker att självtorka efter bad.
Svar
0
· Visningar
118
Senast: IngelaH
·
Gnägg En liten överraskning. Oj, var Tima dräktig? Det hade vi ingen aaaaaning om.
Svar
0
· Visningar
164
Senast: IngelaH
·
A
Hästmänniskan Hej! Är det någon som vet om det finns någon granti på häst som man köper frrån danmark?? Vi i sverige har ju 3 års dolda fel när...
Svar
3
· Visningar
829
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Vad innebär det att ha en häst försäkrat i A6? Har kollat men hittar inget....Någon som vet?
Svar
4
· Visningar
681
Senast: Masse
·
C
Hästmänniskan Om någon inte är utbildad som ridlärare eller tränare på något vis, men som har stor erfarenhet av träning & tävling får man då ändå ta...
Svar
6
· Visningar
891
Senast: Grapewine
·
Hästmänniskan Hejsan, jag har en häst på prov som jag tycker jättemycket om. Jag bor i mellansverige, hästen kommer från skåne. Klinikbesiktigades 2...
Svar
13
· Visningar
1 228
Senast: cirkus
·
Gnägg he he, ganska kul bild:D
Svar
0
· Visningar
140
Gnägg Min älskade häst som jag nyss köpt, på denna bild har han vart hos mig i 6 dagar.
Svar
0
· Visningar
107
G
Hästmänniskan Jag tänkte bygga en lösdrift och tänkte höra med er som redan har byggt ett skjul vad hela kalaset gick på.. Och hur stort ni byggde...
Svar
8
· Visningar
1 051
Senast: Beppo
·
C
Hästmänniskan Funderar på att bygga två uteboxar hemma. Undrar lite ang pris. Vad har ni gett för era uteboxar exkl platta (för det har jag inte...
Svar
2
· Visningar
1 288
Senast: Carrielaine
·
H
Hästmänniskan jo som de flesta vet så skiner ju solen över vårt avlånga land :) jätte härligt tycker jag, men tycker hästarna det ? har i min...
2
Svar
21
· Visningar
2 667
Senast: Druvan
·
Hästmänniskan Måste man besiktiga en häst för att få ta en veterinärvårdsförsäkring. Alltså inget livvärde. Någon som vet? /Lizzie
Svar
11
· Visningar
840
W
Hästmänniskan Om en häst blir stulen ur ett stall. Har man fortfarande två månaders uppsägningstid? :confused: Eller hur fungerar det då? (kompisen...
Svar
9
· Visningar
998
Senast: Lena_B
·
W
Hästmänniskan Kompisens shettis har blivit hämtad ur sitt stall av gamla ägaren som hävdar vanvård! Hon har inte vanvårdat ponnyn. Den står i helt...
2
Svar
27
· Visningar
2 411
Senast: Boj
·
Gnägg Uppställd efter en tävling, bilden är från -90 talet.
Svar
0
· Visningar
103
Senast: CiaAn
·
Gnägg Romantique på dressyrkurs 2004, 20 år gammal
Svar
0
· Visningar
116
Senast: CiaAn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • A-kelpie, tollare eller collie?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp