Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Min söta flicka jag skötte ett tag. Såld vart?
Svar
0
· Visningar
261
Senast: frenger
·
Gnägg Wilma, som gav mig min första hjärnskakning (R.I.P)
Svar
0
· Visningar
125
Senast: frenger
·
Svar
0
· Visningar
176
Svar
0
· Visningar
129
Gnägg Underbart tillgiven och snäll häst från sommarjobbet sommaren-05. Saknar henne å de andra 5 pållarna!
Svar
0
· Visningar
190
Senast: KattisL
·
N
Hästmänniskan Har en hage där det på en sträcka endast är en eltråd, på resten av hagen är det två trådar. Dumt nog så tar undertråden bara "slut" där...
Svar
4
· Visningar
605
Hästmänniskan Ja, finns det något motsvarande Optignägg eller Hippocampus för människa, där man matar in vikt, träning osv och får fram vilka behov...
Svar
18
· Visningar
2 481
Senast: nidron
·
Hästmänniskan Finns det någon billigare/mindre motsvarighet till Hippogrammet? Det är så dyrt om man bara har 3-4 hästar. Någon som vet..?
Svar
3
· Visningar
1 245
Senast: lundsbo
·
Hästmänniskan Hittat en häst som står i danmark. Men hur tar man hem hästen i från nordjylland? Inte kan man åka färjan?
Svar
13
· Visningar
1 404
Senast: ragge
·
S
Hästmänniskan Hej är det ngn här som haft folk ute för att inspektera stallarna? jag har hört lite om att de har varit på vissa ställen men hur kommer...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: Alexandra_W
·
M
Hästmänniskan vad är det man ska göra när man "tentar" av utbildningen?? tacksam för svar:rofl:
Svar
3
· Visningar
768
Senast: supergladis
·
Svar
0
· Visningar
96
Senast: Millan72
·
N
Hästmänniskan Vad har ni för typ av stängsel kring era sommar respektive vinterhagar? Är det någon som vet något om a-staket, t ex pris, om de är bra...
Svar
13
· Visningar
3 443
Senast: HannaPP
·
Hästmänniskan Hej alla duktiga kunniga på juridik, sålt föl med vet besiktning o köpt föl o åringar med vet besiktning, nu är det ev aktuellt att...
Svar
6
· Visningar
1 152
Senast: Marna
·
Hästmänniskan Ska låna ut min halvblodsvalack på foder ett halvår-ett år tills allt ordnat upp sig. Hur gör man nu när de har pass, när jag lånade...
Svar
14
· Visningar
1 843
Senast: Uppsnarjd
·
J
Hästmänniskan Nu ligger nog denna tråd fel men flytta den då isf:) Funderar på det här med när man lånar en häst. Jag anser att den man lånar hästen...
Svar
13
· Visningar
1 031
Senast: zillax89
·
B
Hästmänniskan Vet inte vartja ska lägga denna tråden, men chansar här;) Vart ska man gå om man vill utbilda sig till veterinär?
Svar
6
· Visningar
1 083
Senast: Dundret
·
S
Hästmänniskan Jag har redan läst en del trådar om vad man kan söka för bidrag när det gäller praktik. Men jag har inte lyckats klura ut vad som gör...
Svar
3
· Visningar
1 006
Senast: babsan
·
Hästmänniskan Det är så att jag börjar sista året på Gymnasiet nu till hösten så tar snart studenten :banana: Men som till nästa sommar vill jag jobba...
Svar
2
· Visningar
903
Senast: Diba
·
Hästmänniskan Nu är ombyggnationerna av ladugården i gång.. :bump: Den gamla ko-inredningen är snart utriven och vi har börjat bila bort...
Svar
3
· Visningar
773
Senast: Virveln
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp