GPS-halsband

Stinaelin

Trådstartare
Hej!
Vi funderar på att skaffa ett GPS-halsband till vår utekatt och undrar vilka erfarenheter ni har av sådana. Vilket är mest prisvärt tycker ni?

Tittade på en GPS nyckelring som hette Sign smart bluetooth Finder, funkar till husdjur står det. Nån som testat?
 
Hej!
Vi funderar på att skaffa ett GPS-halsband till vår utekatt och undrar vilka erfarenheter ni har av sådana. Vilket är mest prisvärt tycker ni?

Tittade på en GPS nyckelring som hette Sign smart bluetooth Finder, funkar till husdjur står det. Nån som testat?
Jag har Tractive till mina två och är väldigt nöjd med dem! :)
 
Tänk om de kunde lägga till funktion så katterna lättare vet var de skulle sätta sig och vakta på mössen!

Tänkt länge jag skulle vilja ha gps på katten. Numer går han ingenstans gammelman, men när det blir en yngre förmåga så.
 
Säger oxå tractive, fast jag har min på hunden 🫣 Bra batteritid, appen är riktigt bra tycker jag!
Skönt att kunna dela position med andra vid behov, och att den inte behöver vara inom blåtandsavstånd för att kunna läsas av (nyckelringen du tittar på hade en räckvidd på 50meter bara).
 

Liknande trådar

Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
768
Senast: cili
·
Hemmet Vi är två långhåringar i hushållet som tappar massa hår hela tiden och hur ofta jag än försöker ta och fånga upp drivorna som samlas...
Svar
2
· Visningar
393
Senast: Motacilla
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 599
Senast: Amha
·
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 713
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp