Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

K
Hästmänniskan Var tar jag reda på vilka lagar, regler och normer som gäller för godkänd hästhållning? Har funderingar på att flytta två hästar till en...
Svar
7
· Visningar
1 669
Hästmänniskan Vet inte vart jag ska lägga det här, men ni får flytta den om det är så. Jag har precis varit hos en läkare eftersom jag har enorm...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 061
Senast: Korven
·
G
Hästmänniskan Hur gör man om man vill ta bort ett loft som sitter för lågt? (Takhöjden i rummet under blir för låg.) Blir det bräda för bräda eller...
Svar
12
· Visningar
2 475
Senast: lizzie
·
S
Hästmänniskan ...innan jag lånar ut den på foder och vem ska då stå för den kostnaden? När jag sen får tillbaks hästen bör jag då också...
Svar
9
· Visningar
977
Senast: RebeckaKihlberg
·
Hästmänniskan Läser ju mycket här på Buke om hästar som tappar muskler för att de får stå av olika anledningar. Men hur lång tid tar det för oss...
Svar
19
· Visningar
5 603
Senast: DavidS
·
Gnägg fortfarande full ös igaloppen
Svar
0
· Visningar
163
Senast: mysko
·
Gnägg Glamoroza med min dotter Moa 2003
Svar
0
· Visningar
121
Svar
0
· Visningar
207
Senast: Martina_m
·
Gnägg Carinos mule med sin snygga grimma som jag sytt fast luddet på..
Svar
0
· Visningar
100
Senast: Anna-panna
·
Svar
0
· Visningar
99
H
Hästmänniskan Hej alla! Behöver några synpunkter och lite råd.. Jag bedriver ett försäljningsstall i södra Sverige och har haft det ett tag. Då jag...
Svar
2
· Visningar
2 026
Senast: Havremoppen
·
Gnägg Glamman med nyläkt ärr i ansiktet efter lastning.
Svar
0
· Visningar
212
Hästmänniskan hej! någon som vet hur man utbildar sig till kiropraktor/massör för häst? Berätta gärna isf :smirk:
Svar
11
· Visningar
1 387
Senast: cactuspower
·
G
Hästmänniskan Ja till vintern blir det ju så halt tycker jag på stallgolverna så jag tänkte köpa gummimatta. Ni som har de vad tycker ni om det...
Svar
11
· Visningar
1 613
Senast: cactuspower
·
Hästmänniskan Ska snart kopa hast och har lite fragor till er som redan ar hastagare gallande forsakringar. Vill inte ha tips pa bolag utan undrar...
Svar
2
· Visningar
696
G
Hästmänniskan Ni som köpt garage och inrett till stall vad gick kalaset på totalt??och hur stort var det..Pris för bara garaget är av intresse dvs...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 381
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Denna förbannade "rättighet":mad: . Det har ju varit upp här många gånger förr. Men jag blir mer och mer övertygad om att den måste...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 212
Senast: aldente
·
M
Hästmänniskan Hjälp mig! Jag ska hjälpa en kompis att registrera sig här, men kommer inte ihåg hur man gör. Det står inte bland vanliga frågor eller...
Svar
3
· Visningar
710
Hästmänniskan Jag måste slänga ut kalksalpeter i en nerbetad gräshage för att ge gräset en "skjuts". Meteorologerna har utlovat regnskurar till...
Svar
5
· Visningar
4 506
Senast: Targa
·
N
Hästmänniskan Är det någon som har utebox till sin häst som enda uppstallningsalternativ? Fungerar det isåfall bra? Hur ser de ut utanpå och inuti...
Svar
19
· Visningar
2 005
Senast: Gisburne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp