Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Hoppning Nu är det så att jag ska börja tävla LB i hoppningen på min d-ponny. Jag vet att det är kombinationer med i LB, men undrar hur de ser...
Svar
9
· Visningar
2 267
Senast: trazel
·
T
Dressyr Har kollat på stigbyglar, sporrar och bett som är blingade, MetaLab, ni vet. Ska köpa bettet och sporrarna för att använda på...
Svar
18
· Visningar
2 293
C
Dressyr Hej Har lite fönderingar angående hur mycket de allmänna intrycket påvärkas utav ryttarens "kroppsbyggnad". Jag är själv ganska kort...
Svar
6
· Visningar
1 250
Senast: Wilfa
·
Distans Ja, som stolt ägare till en (snart) ettårig distanshäst ( :angel: ) så har jag börjat fundera på VAD jag egentligen kan göra med henne...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 305
Senast: Habina
·
Trav jag satt och spanade in anmälningslistorna och då insåg jag att man om man har en kvalad tvååring kan bete sig precis vettlöst om man...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
9 495
Senast: Corminta
·
M
Distans Några svenska ryttare är inbjudna till Frankrike och rider i kvalitetsbedömningstävlingen i Uzes. De rider idag 5-åringar. Det finns en...
Svar
6
· Visningar
1 501
Senast: Groom-pelle
·
Islandshäst Ja, ni med eksemhästar, NÄR täckar ni av dem? Min pålle fick eksem i våras och har haft täcke på sig konstant sen april och det har...
2
Svar
22
· Visningar
2 304
Senast: mazarein
·
Körning Nu behöver jag lite snabba svar från kunniga Bukefolk! :bow: Då min snälla morfar håller på och renoverar en vagn till mig och min...
Svar
5
· Visningar
1 510
Senast: Nixehen
·
S
  • Låst
Islandshäst Var en sväng förbi och kollade på de stackars hästarna som skulle auktioneras ut. Merparten av hästarna var i ett bedrövligt skick...
7 8 9
Svar
175
· Visningar
29 414
Senast: Grana
·
L
Tävling vad menas med "registreringsbevis visas innan start" (räcker det att visa pass?) och "hästförsäkran skrivs innan urlastning" ?
Svar
3
· Visningar
1 165
Senast: Rumpnissen
·
G
Western Är det någon som har ett hum om vilket avstånd det är mellan "pinnarna" i pole bending?
Svar
10
· Visningar
3 302
Senast: evalill
·
R
Dressyr Har ni tips på nåt märke som gör bra skrittäcken som passar dressyrsadlar? Jag har några olika alla i stl full/xtra full, passar...
Svar
16
· Visningar
1 574
Senast: AnnBur
·
Trav Hejsan ! har bestämt mig för att kvala två av mina hästar i monte men inser att det finns knappt några lopp. Den ena har ca 55 000 och...
Svar
3
· Visningar
764
Senast: Anna_pann
·
Trav Någon som vet vad det kostar att få hem grejerna om man beställer från tex Big Dee's? Är grymt sugen på en sele från Zinger. Någon som...
Svar
6
· Visningar
1 252
Senast: Corminta
·
Hoppning Någon som har erfarenhet av County Conquest? Ska eventuellt köpa en och vill höra synpunkter!
Svar
1
· Visningar
808
Senast: AlinaT
·
Dressyr Behöver lite hjälp.. Ska tävla snart på min medryttarhäst för första gången. Jag har fyra gånger kvar att rida då det är två lektioner...
Svar
1
· Visningar
724
Senast: Asa_S
·
Western Vad har ni för boots som funkar bra på vintern - varma och rymliga i storlekarna? Mina två par känns för små när jag sätter på mig...
Svar
4
· Visningar
1 123
Senast: Tussemaja
·
S
Dressyr Jag hjälper en tjej med hennes häst men vi har ett problem som jag inte riktigt får bukt på. Hästen sitter fast i höger bog, vi har...
Svar
6
· Visningar
3 954
Senast: kryddan
·
S
Dressyr Skapar en gemensam tråd om detta ämne för er/oss som letar dressyrsadlar. Här kan ni slänga in bilder på era hästar och fråga om tips...
Svar
3
· Visningar
1 119
  • Låst
Dressyr Som rubriken lyder, är det tillåtet med guldfärgade stigbyglar, ledade?? Har kollat i massa trådar men kan bara hitta att ni rider med...
Svar
1
· Visningar
878
Senast: PrinceFair
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka