Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Western Pållen är världsbäst på att flytta framdelen och flytta bakdelen men när jag vill flytta honom i en skänkelvikning blir han förvirrad...
Svar
4
· Visningar
1 220
Senast: Waern
·
B
Tävling Tänkte kolla om det fanns någon som hade koll på hur det ligger till med Avd:B på ponny dressyr. Jag vet att kan som äldre kan tävlar...
Svar
7
· Visningar
1 495
Senast: 123A
·
N
Trav Vad tycker ni är bäst, att handla i travbutik till ett högre pris eller via web-shop till ett lägre pris med fast avgift för frakt dvs...
Svar
6
· Visningar
1 800
Senast: cämela
·
Trav Hejsan! Nu efter ett par år som travskötare känner jag mig redo för licens:D Men problemet är det att mina "hemma banor" Örebro och...
Svar
9
· Visningar
880
Senast: enjoyable
·
A
Dressyr Jag har sökt och inte hittat något direkt vettigt svar på min fråga. de är om Mom 220 hästar och ponnyers rätt att starta: "- 4-årig...
Svar
2
· Visningar
739
Senast: Aylen
·
F
Western Hej! Skulle va tacksam om nån ville hjälpa mig. ska köpa en simco syntetsadel. Jag undrar om man ska ha en 15 eller 16 tum...
Svar
4
· Visningar
2 176
Senast: buckle
·
Dressyr Nu är det dags för att kasta sig ut i sadeldjungeln igen för Zalzas skull. Min Albion SLK är numera värdelös för hennes rygg...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 525
Senast: lektra
·
Islandshäst Är nyfiken... Vad väger ett islandshäst föl när det föds? vid 6mån? vid 1år? Förstår att det är olika men på ett ungefär?
Svar
1
· Visningar
1 327
Senast: QRST
·
Tävling De flesta klubbar har ju någon form av sponsring. Vad har er klubb för slags sponsring? Om det är enbart pengar, vad används pengarna till?
Svar
2
· Visningar
1 019
Senast: Mitrolle
·
M
Trav Finns det någon affär som säljer travutrustning någonstans i Uppland, eller är det travshopen på Solvalla som gäller? Måste ha en...
2
Svar
21
· Visningar
2 713
Senast: Sonic76
·
Övr. Grenar Han kom 4:a, jäkligt bra gjort han startade ju också i Söndags ! Jag pratar självklart om det Norska Leger löpet nyss avgjort . Touch...
Svar
4
· Visningar
1 191
Senast: Hambo
·
E
Western Hej! Är det någon här på buke som ska på WWR's clinic med G.Maschalani den 17-18 okt? :) hoppas inte det här är någon form av reklam :D
2
Svar
23
· Visningar
2 209
Senast: Tussemaja
·
Dressyr Min häst har kunnat göra jättefina byten tidigare. Vi har inte tränat byten på ett tag dock för att få kläm ordentligt på den förvända...
Svar
17
· Visningar
2 086
Senast: Deimion
·
R
Western Vilka har tänkt att besöka årets tävling på High Chaparral? Ska ni tävla? Hur ska ni bo? Hur länge stannar ni? Jag och delar av...
11 12 13
Svar
256
· Visningar
20 874
Hoppning Någon som varit med om det? :crazy: Jag har en anatomisk lädergjord med resår på båda sidor, köpt på Hööks. På båda sidor strax under...
Svar
10
· Visningar
1 366
Körning Jag har några frågor... Vi har bestämt oss för att börja köra par med ponnysarna här hemmma nu och har hittat jätte trevliga parselar...
Svar
10
· Visningar
1 614
Senast: AnTeX
·
Körning Jag har en Shettisvalack på 8 år som jag kör. Han är lite lättstressad och ganska tittig. Nu tycker jag han börjar bli väldigt stark...
Svar
3
· Visningar
834
Senast: Tussilago
·
Trav Igår var jag med om en hemsk olycka på jobbet. Jag har aldrig varit med om något liknande, aldrig heller hört talas om.. Jag körde...
Svar
17
· Visningar
2 581
Senast: Bork
·
C
Hoppning Hej! Känner mig så osäker just nu.. Hoppträning igår, vilket slutade i katastrof enligt mig.. Började med en övning som startade...
2
Svar
20
· Visningar
1 969
Hoppning Letar hoppsadel nu och dök på en Prestige Red star? Har aldrig hört talas om en Red star, bara gold,silver och green... Är det...
Svar
11
· Visningar
2 121
Senast: Arwyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Barmarksdrag/canicross