Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Islandshäst Hej! Hur har era islandshästar klarat sig under sommaren? Tycker ni det har varit en bra eksemsommar eller inte? Hur ser de ut nu...
Svar
10
· Visningar
1 522
Senast: Hrimbakur
·
Hoppning Hej! Hästen jag är halvfodervärd på har just nu en bomlös sadel och har haft det sedan början av sommaren. Hon har nu kommit igång...
Svar
13
· Visningar
1 484
Trav Har betäckt med Make it happen. Vad tror ni om det....
Svar
5
· Visningar
1 073
Senast: via
·
Hoppning Har letat, letat och återigen letat. Hittar verkligen ingen sadelgjord med rätt färg eller pris. Tänkte höra med er om någon kanske vet...
Svar
2
· Visningar
1 824
Senast: Super Tom
·
Western En av de sista tävlingarna i år - och utan licenskrav, minsann. WHAO har sitt första klubbmästerskap, kombinerat med open klasser. Vem...
Svar
9
· Visningar
1 094
Senast: Paxinarion
·
B
Hoppning Sadelgjorden med magplatta ifrån B*rjes, har någon erfarenhet av den? Bra/dålig? Kvalité? Andra synpunkter?
Svar
1
· Visningar
689
Senast: Deimion
·
Islandshäst Vilka ska dit? Gärna bilder på hästarna så att vi andra vet vad vi har för konkurrens... Läste att Vaki från Österåker ska dit, så...
2
Svar
26
· Visningar
3 374
Senast: Josephine
·
E
Övr. Grenar Hallarödsjakten startade för ett par veckor sen och idag reds första förjakten på Öved, varmt och svettigt, några snälla avfallningar...
Svar
3
· Visningar
1 260
Senast: KungTulle
·
P
Körning Det har varit en del kommentarer både här i forumet och andra sammanhang om otränade hästar som inte orkar på tävling! Jag har som...
Svar
9
· Visningar
2 321
Senast: stall w
·
C
Western Vilka tävlingar, clinics finns kvar att gå på under året?! Finns det inte någon lista över vilka tävlingar som finns. Skulle vilja se...
Svar
3
· Visningar
843
Senast: Ginne
·
Svar
29
· Visningar
4 026
Senast: Piffpuffen
·
E
Dressyr Jag är ingen van dressyrryttare och jag fattar inte alls varför man måste ha sporrar på tävling. :confused: Jag funderar på att ställa...
2
Svar
28
· Visningar
4 330
Senast: skogersson
·
Z
Körning Ska börja tömköra min häst, som rehabilitering i första hand men tanken är att sen fortsätta tömköra som komplement till ridningen. Har...
Svar
3
· Visningar
1 073
Senast: fjordtokan
·
Western Finns det sadelutprovare t westernsadel? Man får ju inte efterlysa varor o tjänster, men att svara ja el nej på frågan måste väl vara...
Svar
3
· Visningar
976
Senast: fallon
·
P
Distans Alla, än så länge har endast 12 stycken anmält sig till Tingstäderitten på Gotland. Anmälningstiden utgår imorgon den 13.10! Det finns...
2
Svar
24
· Visningar
3 579
Senast: connie
·
H
Islandshäst Expert-tips från islandsryttare? Jag har precis börjat rida en Appaloosa som har en för många okänd(inklusive mig själv till alldeles...
Svar
19
· Visningar
2 651
Senast: Lilla_My
·
Övr. Grenar Vad betyder gd str hälta? Om jag går in på galoppsport och söker resultat så står det "gd str hälta", jag fattar ju att det har ngt...
Svar
2
· Visningar
1 880
Senast: Keeley_
·
Körning Vad ska man välja för praktikplats, jag har två alternativ. M.K. på Flyinge eller T.Eriksson i-landsproblem. Jag är...
Svar
4
· Visningar
1 021
Senast: Nora
·
P
Trav Genom hela travlivet har man ju fått med sig att man ska undvika fuxar, och jag har aldrig fått någon bra anledning till detta. Senast...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 066
Senast: martha
·
Dressyr Det finns tydligen två olika sorters Wintec Isabell, en där det står Wintec Pro på kåpan över stigläderkrampan (men det ÄR ändå en...
Svar
7
· Visningar
2 253
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka