föl- och unghästmönstring på Bärby!

Sv: föl- och unghästmönstring på Bärby!

Jag tycker också att arrangemanget var bra ordnat. Själv var jag dock inte kvar till em då vi åkte långt och fölisarna var trötta.
Vittra är jag mycket nöjd med. Tyvärr har hon inte visat vare sig tölt eller anlag för pass sedan hon blev sååååå överbyggd. Hon är säkert 10sm högre bak just nu. Det är bara att hoppas att det som hon hade som yngre kommer tillbaks. Lilla Skella är ju söt men det räcker inte så långt. Just nu toppar hon listan på ev försäljningsbara hästar.....

Stoltast är jag dock över Skellas mamma Spá, hon visade verkligen upp sig. :banana:Blir så glad varje dag jag tänker på henne...

Jo, Spá var verkligen häftig! Inte så gammal va? Skella vann nog sötast den dagen! När Spá ville ut så fortsatte hon att springa runt banan före mamma... Helt underbart att se!
Intressant att se ett så fint sto med ett föl som inte tar sig ända upp till toppen.... Hoppas att du hittar en hingst som hjälper till att ta fram det bästa ur stoet till fölet!

Lycka till med bägge, dom kommer nog att ge mycket lycka i framtiden på sitt egna lilla vis!

Det var en som fotade en massa...
Kan man få ta del av dessa foton? Var isåfall?

Min make fota en del och en del bilder blev bra,men hur gjör jag för att få in bilderna här?

Du måste lägga ut dom på nätet, tex på pixbox.se.

Sedan kan man länka därifrån!

Jag använder www.photobucket.com Sedan klickar man på den grågulabilden ovan..... infoga bild så vips

Här är några gryniga bilder på våra hästar...

6.jpg

8-2.jpg

4.jpg

584af915.jpg

2-1.jpg

1.jpg

10.jpg

7-1.jpg

Någon som vet om det finns bilder från mönstringen att kika på någonstans =)?

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 766
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 600
Senast: ako
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 181
Senast: valy
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 136
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka