Clinic 17-18 okt

Sv: Clinic 17-18 okt

Har inte ridit för honom förut, men jag har googlat lite och läst om andra som har ridit för honom, och han ska tydligen vara lätt att förstå :D

:laugh: jaha är ni laddade inför morgondagen nu då:D alla som ska till Norra Mon i morgon. Hos mig har det varit allmänt kaos hela veckan så får väl hoppas på att jag har en häst som sköter sig någorlunda i allafall:crazy:, kameran är laddad och späningen är på topp. det ska verkligen bli roligt att få rida för George och få träffa er. Ta det lugnt efter vägen nu? det är mycke älg i farten efter veckans älgjakt. goa häls Råa;)

Ja, lycka till allihop! Själv är jag glad å slippa ut på vägarna den här helgen. Är ju skiträdd för halka å sånt...

Liknande trådar

Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 339
Senast: Zpunk
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 136
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 542
Senast: Jeps
·
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
3 040
Senast: Lycan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka