Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Dressyr Vilka bett får man inte rida med på ponny vid en L:C tävling på klubbnivå??
Svar
2
· Visningar
696
Dressyr Satt och diskuterade med en kompis förut idag angående att man måste ha sporrar vid regional dressyrtävling. Min kompis, som inte är så...
2
Svar
24
· Visningar
2 221
Senast: Tacitus
·
N
Dressyr Jag måste ha slagit i huvudet eller nåt, för jag har fått för mig att jag ska tävla dressyr... Men, mitt bekymmer är att jag har ett...
Svar
13
· Visningar
1 377
Senast: psychogrrl
·
T
Dressyr När man tävlar dressyr så skrivs ju alltid programmen i 2 ex (pappret ligger ju dubbelt så det kopierar) Det översta får man ju själv...
Svar
6
· Visningar
844
Senast: dressyrtok
·
Dressyr Jag måste bara fråga er som tävlar dressyr. Får man mindre % om man rider i en Blå syntet dressyr sadel (stark blå färg)? funderar på...
Svar
11
· Visningar
1 209
Senast: zoowie
·
Dressyr någon som har en bra övning/ar för en lite stel och ovillig ponny? vill ha honom mjuk och fin.. ganska pigg ponny för övrigt:bump...
Svar
4
· Visningar
1 076
Senast: Modest
·
F
Dressyr ska nu iväg åp min första dressyr clerround på typ 10 år. hittar inte min tr hemma. va ska man ha på sig? ska iväg å tävla imon så de...
Svar
2
· Visningar
1 014
Senast: Lizzie_dizzy
·
Z
Dressyr Jag skall tävla den nya tävlingsformen DRESSYR RYTTAR TEST i helgen..MEN jag vet att man skall rida 2 på banan samtidigt åh då blir ju...
Svar
4
· Visningar
800
Senast: Troya
·
L
Dressyr Hur ska jag få min d-ponny att tycka det är kul med dressyr? Jag rider och tävlar rätt så mycket dressyr men ser till att variera genom...
Svar
9
· Visningar
1 101
Senast: karneol
·
M
Dressyr Tänk om man kunde komma på något som gjorde att man slapp starta ena klassen klockan 11,00 och andra klassen klockan 17,30. Detta är en...
Svar
6
· Visningar
798
Senast: marija
·
L
Dressyr :confused: Hallå allihopa! Nu behöver jag svar på en fråga. Får man ha fläta i svansen när man tävlar eller inte ?
Svar
11
· Visningar
1 029
Senast: marija
·
D
Dressyr När jag köpte min häst för ett år sendan ungefär var han omusklad o otränad o kunde inte byta galopp, nu tränas han regelbundet o har...
Svar
8
· Visningar
1 035
Senast: Don_93
·
N
Dressyr Hur skulle du beskriva för någon vad som menas med att inverka på hästen när man rider den?
Svar
3
· Visningar
1 002
Dressyr Japp, nu är jag igång igen! Med en bomlös sadel som hästen älskar och nu är jag fullt medveten om att mitt största problem är min rygg...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 197
Dressyr på en dressyr tävling kan man ha lite guldglitter i svansen då? (en klubbtävling) Tacksam för svar :D
Svar
2
· Visningar
794
Senast: SunDown
·
Dressyr Går det att utbilda ett 12-årigt fullblod till en acceptabel standard i dressyr? Enligt min tränare är det omöjligt. Hon menar på att...
Svar
19
· Visningar
1 370
Senast: Susan
·
Dressyr Vilka har provat det eller brukar rida dressyr bettlöst? Har provat det en gång och blev positivt överraskad över att hästen gick lika...
2
Svar
25
· Visningar
2 695
Senast: Rumpnissen
·
Dressyr Jag har en 17 årig d-ponny som vi har på foder just nu. Han var ganska tjock när han kom till oss, och väldigt stel, dvs. inte bra i...
Svar
6
· Visningar
976
  • Låst
Dressyr Får man ha rött Schabrak på tävling??
Svar
15
· Visningar
1 454
A
Dressyr Hur långa sporrar får man ha på dressyrtävling??
2
Svar
28
· Visningar
9 379

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat