Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Får man tävla på mullenbit eller måste det vara port i stången? Man får ju inte tävla på endelat skänkellöst om jag förstått det rätt...
Svar
3
· Visningar
860
Senast: Ammi
·
L
Western Ska hjälpa en kompis och göra ägarbyte på sin quarter plus att hon ska bli medlem i AQHA själv också. Jag har gjort det på min paint...
Svar
9
· Visningar
1 760
Senast: Linda_77
·
A
Western Vet ni någonstans där man kan skaffa nya trissor till sporrarna? :confused: Såg en utländsksida, men det blev så jäääkla dyrt och...
Svar
5
· Visningar
925
Senast: Athina
·
Western Fulaste är lätt. USA flaggan... Ballaste tycker jag att kossemönstret är. Snyggast tycker jag att en enfärgad pad med lite...
Svar
9
· Visningar
1 175
Senast: alazzi
·
Western Det är så att det är en tjej som har en oinriden ponny i stallet.Som vill ha min hjälp att rida in den nu, efter att det inte har gått...
Svar
10
· Visningar
1 143
Senast: zilla
·
H
Western Hej! Nu i helgen den 16/4 ska jag tävla min första d-tävling i western! Jag undrar om det är ngt speciellt att tänka på? Jag har anmält...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 773
Senast: Totola
·
N
Western Tydligen har rasföreningarna "klivit av" och lämnat samarbetet. Så det "stora SM" som så många glatt sig åt blir inte av. Svensk...
Svar
3
· Visningar
816
Senast: Piraja
·
J
Western Jag ser att mitt inlägg om en proposition är bortplockad. Är det inte tillåtet att upplysa om att en proposition för en tävling...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: jerics
·
B
Western Har ridit western i ca 1 år och tycker det är jätteroligt.Köpte en halvsyntetsadel till mitt varmblod men efter ett tag växte hon ur...
Svar
12
· Visningar
1 417
Senast: Katri
·
S
Western Hej! Tänkte höra om det finns någon här som har westersadel till sin bruksnordis? Om ni har möjlighet att visa bilder? Då främst på...
Svar
11
· Visningar
1 464
Senast: Sliver
·
Western Jag skulle vilja träna trail med min häst som omväxling :) Men när jag väl sätter igång med något vill jag göra det ordentligt så man...
2
Svar
22
· Visningar
3 354
·
D
Western Jag använder nu socksadelen som Börjes har men vill egentligen ha en riktig westernsadel då jag skulle vilja ha "knoppen" att hänga mig...
Svar
10
· Visningar
924
·
Western Vad tror ni om den här hatten? http://www.tumbleweed.se/wpt/view/67/167/1167/
2
Svar
22
· Visningar
2 125
Senast: Bill
·
R
Western Hejsan! Ska ut o resa och undrar om någon har tips på westernbutiker IRL??? (Alltså inte nätbaserade!) tänkte passa på och få känna o...
Svar
3
· Visningar
1 711
Svar
9
· Visningar
1 402
Senast: Ammi
·
N
Western Hej! Är det någon som vet vad det är för bomstorlek på denna sadel. Har hittat en rätt billig begagnad men vet inte om den skulle...
Svar
2
· Visningar
1 245
Senast: Camilla_H
·
Western Och den var uppkallad efter min tränare :) Är det nördigt eller kul att rida i en sadel som ens tränare har formgivit...
Svar
11
· Visningar
1 324
Senast: alazzi
·
A
Western Sitter och packar väskan inför morrondagens tävling :crazy: .. Har någon något bra förslag på nått som är bra att få bort fläckar med på...
Svar
4
· Visningar
1 120
Senast: bebbe529
·
L
Western Hörde lite rykten idag om att det var nya regler och man kunde ev. dubbelregga. Har en Breedingstock som inte har något vitt på sig...
Svar
7
· Visningar
925
Senast: Lenita
·
E
Western Hjälp...Vad har jag gjort?! :eek: jag har lovat att vara speaker på vår tävling nästa helg....Visserligen bara en d-tävling, men...
2
Svar
21
· Visningar
1 742
Senast: Lenita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar