Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hallå! Ska tävla min första westerntävling imorgon, en D tävling och har nu lite panik! Arrangören skickade ut ett brev där det stod...
Svar
2
· Visningar
1 039
Senast: Myggan_ox
·
Western Känner mig lite dum nu men vad menas med hästägarförsäkran?
Svar
2
· Visningar
969
Senast: lillamyggan
·
Western Jag har inte varit inne på westernforumet förut. Min förhoppning var att här kanske inte var så fördomsfullt. "Ni och dom"-tankarna...
Svar
9
· Visningar
1 144
Senast: bigganl
·
Western vad har ni för sadlar? märke? prisklass? kvalite? letar sadel till min nordis
Svar
15
· Visningar
1 835
Senast: Sweet
·
Western Funderar på att prova ett stångbett med "hel" mundel, men rörliga skänklar på min häst. Frågan är hur stor/bred (hur man nu uttrycker...
Svar
1
· Visningar
823
Senast: sasucatu
·
M
Western Jag och min häst har väl inte kommit allt för långt i western än, men vi har kommit en bit i alla fall. Jag rider engelskt också. Nu...
2
Svar
24
· Visningar
2 229
Senast: Sweet
·
L
Western När jag tar i båda tyglarna försiktigt så ger pollen efter direkt både skritt o trav, men oftast efter 2-3 steg så tar han upp det rätt...
Svar
3
· Visningar
825
Senast: Lillfisen04
·
Western Ok några Westernhistoriefreaks här Fick en sån där knäpp tanke häromkvällen som jag inte får ut ur huvet. Hur fixade den kringluffande...
Svar
3
· Visningar
758
Senast: Luff
·
H
Western Tänkte vara med på en western clinic över en helg 2 lektioner om dan Har en fjording som knappt haft på sig western sadel har nån några...
Svar
3
· Visningar
901
Senast: ida.kar
·
Western Om jag fattat det hela rätt så finns det olika grenar inom western. Nu undrar jag vilka de olika grenarna är och vad de går ut på. Har...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: Mysaan
·
M
Western Westernsadeln passar inte alls på min häst längre. En tjej ska prova en annan sadel på henne snart, tills dess har jag bara vanliga...
Svar
3
· Visningar
888
Senast: Moej
·
N
Western Är det någon här som har tävlingsreglementet och som vill tala om vad som står ang om vilken sadel som krävs för tävling. Hur står...
Svar
10
· Visningar
1 337
Senast: Athina
·
L
Western Hej. Jag är väldigt nyfiken på vad ni har för hästar, typ ras och ålder. Och hur det går för er på tälvlingar, om ni tävlar eller hur ni...
2
Svar
36
· Visningar
3 609
Senast: Evaho
·
A
  • Låst
Western Nu vill jag att alla klämmer ur sig var den handlar på "postorder" via internet, ja western prylar då så klart ! :D (skriva gärna...
Svar
1
· Visningar
812
Senast: Ragatan
·
Western Vi ska ha countryfestival i byn nästa helg ( jag vet, det är lite ont om tid :o ) Nu kom vi på att det kanske fanns firmor som...
Svar
2
· Visningar
1 950
Senast: kamomillo
·
J
Western Nu kommer en het tråd, men jag kan inte hålla mig längre! Varför skall det som från början var en kul grej på ranchen förvanskas och...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 606
Senast: alazzi
·
L
Western Western, inte ett dugg bättre...? Tjena cowboys Jag är hoppryttare egentligen men har länge fascinerats av westernridningen...
Svar
9
· Visningar
2 163
Senast: silca
·
S
Western Royal Blue Hej! Jag rider ett arabsto några gånger i veckan. Hon visar ingen respekt för mig och bara går på mig när jag leder henne...
Svar
1
· Visningar
684
M
Western Vad använder ni för ord när ni rider? Te.x. när ni vill att hästen ska stanna, trava, sakta ner m.m. Hur lärde ni in dem? Hur får man...
Svar
12
· Visningar
1 201
Senast: Svea_ox
·
Western Om man t.ex. ska köpa häst och ägaren till hästen vill ha referenser på mig, hur fixar man det då? Ska man ringa tränaren/tränarna jag...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: 1_2_3
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur