Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Någon som kan svara på om det är värt att köpa denna sadel som har lite defekter. 1. Buntningen är lös från bommen på ena sidan 2. Ett...
Svar
4
· Visningar
1 513
Senast: Bill
·
L
Western Tja ba tjena Va ett tag sen jag skrev här.. Men jag tänkte kolla vilka tävlingar alla ska på och vilka som tänker tävla??? Vore...
Svar
6
· Visningar
872
Senast: Lenita
·
Western Har ni både pad och filt under sadeln? elelr bara det ena? Vilket är bäst anser ni?
Svar
7
· Visningar
1 186
Senast: Matiz
·
Western Hej! Vad krävs det för medlemsskap för att vara med i Gröngölingklasserna, och de andra All-Breeds klasserna? :) Tack för svar!
Svar
1
· Visningar
766
Senast: kenneth
·
A
Western kommer jag här med mina dumma frågor. vet inte hur många som läst men jag har iaf en arab med högmanke viket är ett stort problem...
Svar
5
· Visningar
924
Senast: alazzi
·
M
Western Jag vill (såklart) inte att min och min hästs träning ska stå still, eller till och med gå bakåt. Det finns ingen tränare här, inte ens...
Svar
5
· Visningar
1 026
Senast: Mirre
·
Western Två frågor till er som kanske är lite mer insatta än vad jag är just nu; Ett lag får ju bestå av maxiamlt 7 ryttare. Det står i...
Svar
3
· Visningar
825
Senast: malumbub
·
G
Western Tjenare Ja har ridit engelsk stil i snart 9år och tycker att det e jätte kul, men sist jag red ut ensam på en av ridskole hästarna, så...
Svar
2
· Visningar
944
Senast: gern
·
V
Western Hej! Jag vill köpa ett tredelat bett med Billy Allen konstruktion gärna lite svängd mundel. Kan någon tippsa om vart jag kan få...
Svar
2
· Visningar
1 043
Senast: plaudit
·
L
Western Har ni några tips på hur jag kan få pollen att ta höger galopp.. Vänster går sååå himla fint, samlat sakta på relativt långa tyglar...
Svar
12
· Visningar
1 464
Senast: Lillfisen04
·
T
Western Har ni sett att man inte längre får dela ut priser på d-tävling? Inte för att det är sådär jättevanligt att man får något mer än en...
Svar
13
· Visningar
1 225
Senast: twinstar
·
A
Western Vet någon om det finns nån westernsadel där det får plats en jättemanke?Hästen är ett Eng fullblod.Om det är till nån hjälp så passar...
Svar
15
· Visningar
1 491
·
A
Western jag har funderat på det ganska länge nu, har ett halvblod som jag hoppat med förut men som nu inte håller i benen och jag tycker inte...
Svar
1
· Visningar
854
·
L
Western Jag vill gärna ha tips på hur ett träningsschema kan se ut för min westernhäst, vi är hyggligt igång efter vintervilan. Men behöver...
Svar
1
· Visningar
849
Senast: Lillfisen04
·
Western Hittade denna länk med livescore från de pågående tävlingarna i Kreuth :) http://www.nrha.de/files/noviceopenn.htm...
Svar
3
· Visningar
925
·
S
Western Ja, hela styrelsen hoppar av. :eek: Kommentarer? Källor: www.mariekarlsson.com www.stallmagasinet.com
Svar
14
· Visningar
1 913
Senast: monke
·
Western Ingen annonstråd det här utan en undran. När jag tittar på annonser på w-sadlar så ser jag många som är importerade från USA och...
Svar
3
· Visningar
1 829
Senast: humlanotrocadero
·
V
Western har en valack som är grundriden i engelsk ridning. lätt att styra/stoppa, flyttar för vikthjälper går 'ganska' bra på lätt stöd/längre...
Svar
1
· Visningar
780
B
Western Min son har en liten westernsadel som passar shettisen och även islandshästarna fint. Mitt problem är att han nu har växt ur...
Svar
4
· Visningar
1 320
Senast: Bangsi
·
Q
Western Med en delad mundel. Läste en tråd inne på utrustning om att dessa bett ska var hemska för hästarna. Dessa bett är ju ett av de...
Svar
11
· Visningar
2 252
Senast: Linda_77
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka