Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western är det någon här som ska vara med o rida eller titta?
Svar
2
· Visningar
859
F
Western Hur gammal kan en häst vara när man börja utbilda den? vi har en 18årig bruksnordis i stallet som är mycket riden men kan ingenting. Han...
Svar
6
· Visningar
1 495
Senast: Piraja
·
A
Western Tänkte höra mig för lite åt en kompis so mär sugen på att börja med western. Hon har en gammal galoppör, han är idag 14 år och hon har...
Svar
4
· Visningar
1 552
Senast: Lillfisen04
·
Western skrev i forumet på helgon.net för ett par dagar sen men där tyckte folk att jag var en idiot. så jag provar här istället. jag har en...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: Ammi
·
C
Western Tänkte bara kolla om någon här vet nån webshop som har lite roliga paddar i lite udda färger och mönster??
Svar
4
· Visningar
895
Senast: Ammi
·
N
Western Funderar lite på att köpa en helsyntetisk westernsadel. Dom väger visst bara 6 kg och det är jättebra. Men dom är så billiga!! Då blir...
Svar
2
· Visningar
836
Senast: Naomi
·
S
Western Hej! har köpt en ny westernsadel och undrar nu hur jag får stiglädren vända åt rätt håll? de är ju osmorda och därmed jättestela. jag är...
Svar
9
· Visningar
1 074
A
Western Ja, ingen hund vi talar om, utan en häst och han skall inte lära sig sitta. :D Jag bara undrar om någon har erfarenhet av att skola...
Svar
8
· Visningar
1 233
Senast: Bill
·
A
Western nu kommer jag här igen mig mina dumma frågor igen :banana: men vad är minimum gränsen för hur litet mellanrum de är från manke till...
Svar
10
· Visningar
1 386
Senast: Bill
·
O
Western Är det någon som har en bra sida med show kläder och ev kläder med western stuk man kan ha till lite finare tillfällen?? :bump: :bump...
Svar
2
· Visningar
1 230
Senast: __sandra__
·
W
Western Sitter här och börjar bli lite desperat... letar efter tävlingskläder till hyffsade priser! Någon som har något tips vad man kan ha på...
2
Svar
20
· Visningar
2 521
Senast: just miss frekles
·
D
Western Vet ni någon typ av westernsadel som passar mer för hästar med lite svank?
Svar
1
· Visningar
901
Senast: Sweet
·
S
Western Hej! Jag har några funderingar. Vad är egentligen skillnaden på Trail, Pleasure och Reiningsadel :confused: ??? Jag vet inte ens vad...
Svar
4
· Visningar
997
Senast: Storm
·
V
Western Jag har ju som ni säkert läst ganska nyligen skaffat westernsadel. Allt fungerar som det ska förutom att han snart inte har någon man...
Svar
7
· Visningar
976
Senast: saddleman
·
Western Nu har jag köpt en sadel som är formgiven av honom. Idag provred vi en sån sadel med rätt bomvidd och hästen trivdes tydligt med denna...
Svar
3
· Visningar
1 114
Senast: alazzi
·
E
Western Finns det en sadel som heter western import??? Någon som vet något om den i såfall?
Svar
2
· Visningar
1 693
Senast: elinsjobergh
·
Q
Western Funderar på vilken tävling som är roligast att åka och se i år? Har aldrig varit på Grevagården t.ex eller någon annan större tävling...
Svar
8
· Visningar
1 091
Senast: jossa8@hotmail.com
·
Western Hur ska man egentligen öppna och stänga en grind i trail? Har inte regelboken framför mig men det kanske inte är specat i den heller...
Svar
3
· Visningar
1 481
Senast: smilly1
·
Western Det drar ihop sig till fest i vår by, men ingen vet riktigt vad som "hör till" på en country fest :o Jag vet! det verkar lite...
Svar
2
· Visningar
1 521
Senast: kamomillo
·
V
Western Vad tror ni om det? hon är kraftig och hög, ursnäll och duktig att lära. Lyssnar på minsta lilla hjälp. vet inte om detta är onödig...
Svar
19
· Visningar
1 546
Senast: Totola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka