Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Vilken ras har ni? Vilken gren rider ni? Tävlar ni? har ni bilder? Mina svar: Vilken ras har ni? Kallblodstravare...
Svar
12
· Visningar
1 764
Senast: Ryver
·
R
Western Nån som vet hur det gick i Bremen i går? försökte kolla på srha´s hemsida med de funka inte!! Vet nån vart man kan hitta resultaten...
Svar
8
· Visningar
1 149
Senast: Lenita
·
Western Är det någon som ser vad det här är för en sadel? Det är en reiningmodell vet jag men jag kommer inte ihåg märket :cool: Ta bort...
Svar
4
· Visningar
1 242
Senast: Barsebäcks Z'Ore
·
Western Hej alla! Jag är helt ny och okunnig på det här med western! Min häst och jag tränar och tävlar i körning. Jag rider honom också en...
Svar
4
· Visningar
939
Senast: Ragatan
·
S
Western Någon som har en sådan sadel? Passar den raka eller svängda ryggar??
Svar
6
· Visningar
1 137
Senast: e_s_t_e_t
·
M
Western undrar angående stångbett när anses hästen färdig för att börja tränas med stångbett? vissa säger att man ska börja med stång då dom...
Svar
13
· Visningar
2 400
Senast: e_s_t_e_t
·
S
Western Fick hem nya regelboken igår och det f anns ett nytt Western Riding mönster som såg kul ut :bump: Tycker det ser enklare ut än mönster...
Svar
16
· Visningar
1 255
Senast: Bill
·
M
Western undrar om man vill åka till USA och jobba i minst 1år på en ranch hur ska man göra.var kan man hitta sådana jobb? någon som har varit...
Svar
4
· Visningar
1 183
Senast: Bill
·
E
Western Hejsan! jAg har en häst som är lite westernriden förut, men jag rider mest "vanlit". Kan inte rida western, nån såm kan förklara lite...
Svar
1
· Visningar
758
Senast: Planeta
·
Western Nån som känner till nån bra tränare i mellan Sverige/ Örebro län? Har för mig att det finns en utanför Örebro, nån som vet vem jag...
Svar
2
· Visningar
1 712
Senast: Mirre
·
Western jag var och hälsade på i ett stall i december 2004. där träffade jag en tjej som red western och hade en quarter. jag pratade lite med...
Svar
6
· Visningar
2 109
Senast: desiree
·
T
Western Hej hej! Jag har en Nordsvensk brukshäst, Elin:D Jag hade tänkt rida in henne i western men är lite osäker på om jag ska rida in...
Svar
18
· Visningar
1 422
Senast: Ginne
·
Western Nu har jag ridit en del lektioner för min tyska tränare och det finns ju en del skillnader i hur man resonerar. Denna tränare, precis...
Svar
13
· Visningar
1 409
Senast: _Eva_
·
S
Western Alltid på vintern så får pollen skav av paden i bak där den slutar... Normalt så rider jag inte så vansinnigt mycket vintertid och då...
2
Svar
29
· Visningar
2 626
Senast: Druvan
·
A
Western Jag har precis börjat rida western ridning på mitt halvblod, jag har ridit dressyr i alla år innan men försöker konvertera till western...
Svar
4
· Visningar
1 220
Senast: westernway
·
Western Kan någon hjälpa mig att reda ut det här med quarter och paint. Jag förstår att man skiljer aveln för att man vill ha färg på ena...
2
Svar
26
· Visningar
2 970
Senast: Sweet
·
H
Western Jag funderar på att köpa en bomlös westernsadel. Nu undrar jag om man får tävla med en sån sadel? Någon som vet? :bow:
Svar
3
· Visningar
1 065
Senast: Sweet
·
E
Western Hej! För cirka tre år sedan sadlade jag om och böt min engelska ridsadel till westernsadel. Rider nu mitt varmblod med en Double CC...
Svar
6
· Visningar
1 097
Senast: Eeiram
·
Western Läste precis på en nyhetssida att reiningen blir inställd i år. Skittråkigt!!!
2 3
Svar
55
· Visningar
3 521
Senast: Solafekub
·
N
Western Vad gör man om man nyss köpt en nya westernsadel och stiglädrena är för korta? Jag har ju ridit i sadeln för många gånger för att lämna...
Svar
6
· Visningar
1 896
Senast: seejii
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka