Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

W
Western Hur länge får man tävla ponny inom western? Finns det något begränsa ålder? :o
Svar
5
· Visningar
967
Senast: alazzi
·
Western Har beslutat att köpa en westernsadel till pållen , har fått tag i en som har används på en arab .15" i säte ,quarterbom. Men nu till...
Svar
7
· Visningar
1 091
Senast: Sweet
·
V
Western Fann en sida på internet (pay less saddles) där de säljer billiga westernsadlar. Så långt är jag med... Men vad kostar det egentligen...
Svar
8
· Visningar
1 102
Senast: alazzi
·
S
Western Alla vet ju att westernsadlar tillverkade i indien och andra liknande länder sällan duger till annat än prydnad, men hur är det med en...
Svar
1
· Visningar
739
Senast: Piraja
·
S
Western Har provat lite olika westernsadlar och antingen så har de varit för böjda i bommen eller för långa, eller både och. :crazy: Märken...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: Sudd
·
S
Western Skall ta hem en sadel på prov i morgon, men det är några år sedan jag senast satt i en westernsadel... Minns att det var lite krångligt...
Svar
1
· Visningar
1 078
Western Om man vill ha sitsen på sin sadel ngt högre framtill, går det att fixa om? Om det går, hur? Vad kostar det? Vem gör det?
Svar
9
· Visningar
944
B
Western Sitter o läser om olika sadlar.. o förstår inte riktigt vad dom menar.. Om den har en "flexible tree design".. vad innebär detta? För...
Svar
5
· Visningar
1 220
Senast: Bill
·
Western Borde inte tävlingskalendern ligga ute nu? Någon som har den, eller åtminstone vet när Hjo Ko kommer att hållas i år? Och vad kom man...
Svar
2
· Visningar
990
Senast: monke
·
O
Western Hej! Är det någon här inne som har någon erfarenhet/kunskap om hur mkt det kan kosta att anlägga en rundcorall?! Givetvis beror det...
Svar
5
· Visningar
1 688
Senast: Jock
·
T
Western Har suttit och läst om b**rjes Old El P**o sadel. Funderar på att skicka efter en sån till min pålle, inte för at vi har något...
2
Svar
26
· Visningar
2 968
Senast: Jock
·
S
Western Jag är 184 cm lång och är van vid att rida ett stort halvblod, 170 cm. Nu tänker jag skaffa en westernhäst och bärja ägna mig åt...
Svar
19
· Visningar
2 879
Senast: Cowgirls
·
F
Western har funderat på att köpa en cavaletti westernsadel från hästlagret.se är det en bra sadel att börja rida western i eller är det en dålig...
Svar
4
· Visningar
1 103
Senast: seejii
·
Western Jag såg ett inslag på tv om en westerngård i Sverige. Utan att veta något om western har jag ett intryck av att det är ett seriöst och...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 944
Senast: Horsespirit
·
R
Western Är det nån som ska vara med på tumbleweed tävlingen? Jag tror det kommer att bli riktigt bra! :) Synd bara att haltern på AQHA...
Svar
11
· Visningar
1 396
Senast: Lenita
·
P
Western Hej! Är en tjej på 28år som ridit vanliga ridhästar och galopphästar nu i 20år. Efter att ha funderat mer än länge har jag bestämt...
Svar
3
· Visningar
954
Senast: Evaho
·
Western vad är det? Bestämmer man pogrammet själv el? Nån som rider det här?
Svar
7
· Visningar
1 163
Senast: Intejag
·
K
Western Hej. Jag undrar i vilken gren man kan tävla i western med ett varmblod. Har länge funderat på att börja rida men jag vill veta lite mer...
Svar
10
· Visningar
1 167
Senast: cowboy
·
Q
Western Vet att många köper hästar från USA och Tyskland. Hur bra häst behöver man köpa för att det ska vara någon idé att fundera på en egen...
Svar
3
· Visningar
1 232
Senast: Seabaz
·
N
Western Jag går på hippologigymnasiet i Flyinge och har fått en uppgift som handlar om deras unghästmodell. En av frågorna handlar om skillnaden...
Svar
2
· Visningar
1 094
Senast: Zamantha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023