Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Var i Upplands Väsby och köpte en filt pad till min häst igår. De har så mycket fina saker där så jag tror jag blir tokig. VIll ha, Vill...
Svar
3
· Visningar
951
W
Western **AMERICANA** Någon som vet när det startar, och hur man kan få info om denna tävlingen?? :confused: MVH Frida
Svar
4
· Visningar
1 048
Senast: wielki walentino
·
Western mot bettet? Praktiskt eller dumt? Skramlar det mycket när man rider :crazy: Funderar på att köpa ett par såna eftersom det är smidigt...
Svar
8
· Visningar
1 343
Senast: Piraja
·
Western Vi har två paddar nu eftersom hästen är helt omusklad i ryggen. Tror ni att jag kan rida i denna sadel eller måste vi skaffa en ny...
Svar
9
· Visningar
2 334
Senast: Intejag
·
Western Hej! Vad skulle ni vara villiga att ge för ett paintföl, född i mars med bra stam och mkt trevlig och social. Avvand och "klar". Mycket...
Svar
1
· Visningar
870
M
Western En sann westernvänn har lämnat oss....... Benita Wikman, eldsjäl, westernryttare, och för många av oss en mycket uppskattad speaker...
Svar
4
· Visningar
1 687
Senast: lill_sessan
·
Western Var kan man hitta info om kommande tävlingar? Vill titta eftersom jag har planer på att börja träna och tävla trail med min C-ponny...
Svar
1
· Visningar
1 033
Senast: alazzi
·
D
Western Hejsan! Jag har ridit engelsk dressyr i ca 11 år, men har nu tröttnat pga olika skäl och funderar på att börja rida Western. Två...
Svar
8
· Visningar
3 789
Senast: Demeter
·
M
Western hej någon som har "tävlat" i halter? vad gör man mer exakt. är det en ren utställning? får man poäng för exteriör osv? när är det...
Svar
14
· Visningar
1 210
Senast: monke
·
Western Jag som är novis på western och allt därtill har blivit sugen på att lägga min skolkurs "att träna med hästar" i USA. Kanske tre veckor...
Svar
5
· Visningar
1 208
S
Western Och när jag känner under så är det jämnt tryck under hela hästen, lika mycket i fram under och ibak, tippar inte framåt och ligger bra...
2
Svar
26
· Visningar
2 287
Senast: e_s_t_e_t
·
H
Western Alltså, westernsadlar :confused: Jag har försökt nu en tid att hitta en wesernsadel åt min new forestponny. Det verkar ju nästintill...
Svar
11
· Visningar
2 816
·
A
Western Vad ska man tänka på när man köper westernsadel? Var hittar man bra sadlar? Vad har ni för sadlar? hur hittade ni dom?
Svar
4
· Visningar
1 201
·
T
Western Jag har en islänning som jag vill ha en inte allt för dyr westersadel till. Hon är ganska kort och bred. Vad brukar folk med tex...
Svar
4
· Visningar
2 026
·
Western Jag tyckte inte den var så bra i år faktiskt,, Många slarvsaker faktiskt... spinnarna så kastade sig de bara runt med alla benen...
2
Svar
22
· Visningar
2 697
Senast: malumbub
·
Western Finns det någon här som känner till honom? Eller Par three? Finns det någon bra sida där man kan söka info om gamla hingstar på nätet?
Svar
10
· Visningar
993
Senast: harpan
·
Western Går det att registrera en äldre quarter i efterskott? Vad kan det kosta och hur gör man? Var kan man kolla om hästen är registrerad?
Svar
6
· Visningar
1 483
Senast: _Eva_
·
Western varför visade svt inte nåt från reiningen?? det stod ju i aftonbladets tv-bilaga att det skulle vara sammandrag från tävlingarna i...
Svar
3
· Visningar
966
M
Western hej har nu letat rundor efter westerntränare som kan lära ut grunderna på ett bra och korekt sätt. men hittar ingen... någon som vet...
Svar
5
· Visningar
3 767
Senast: Hickolena
·
E
Western Hej!! Är det någon som känner till Camarguisk ridning (det ridsätt de franska cowboysen rider på när de arbetar med sina tjurar och...
Svar
9
· Visningar
1 430
Senast: Elisabethh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka