Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western Jag är jättenyfiken hur det gick i Vara igår? Vilka kom iväg och hur gick det för er som var med?
Svar
4
· Visningar
876
Senast: Kickis
·
W
Western Vann biljetter på tumbleweed. :rofl: Så ja ska dit på fredag!! Någon annan som ska dit?? :bump: :banana: :banana: :banana:
Svar
7
· Visningar
955
S
Western Det funkar relativt bra men jag bara undrar hur Ni som ridit in/till era egna hästar à la western när hästen springer/rusar? Lägger ni...
2
Svar
25
· Visningar
2 160
Senast: seejii
·
Western Hur började ni? Varför just trail? Bilder? Finns iof redan en bild tråd men i alla fall
Svar
19
· Visningar
1 392
Senast: simpe
·
M
Western någon som köpt sina show kläder från http://sporting-goods.listings.ebay.com/riding_western....... på ebay? hur dyr var frakten...
Svar
2
· Visningar
937
·
Western Hur hög och bred brukar/ska dom vara? Är det alltid samma mått eller?
Svar
2
· Visningar
1 016
Senast: Mirre
·
Western Vilken utbildning ska man gå? Finns Tommy Bäcklunds utbildning kvar?
Svar
12
· Visningar
1 489
·
S
Western Har köpt Bob Mayhews DvD, den är super, men... Är den nån som har lite andra roliga övningar? Vi är i startgropen just nu, nyinriden och...
Svar
8
· Visningar
1 547
Senast: westernway
·
Western Nån som har nån bra länk till vart man kan hitta och köpa sadel bommar? Hittar ingen bra själv :crazy:
Svar
2
· Visningar
716
Western Jag tänkte kolla lite för eftersom det inte är så mycket action här så får man inget hum om vilka och hur många som egentligen håller på...
2
Svar
36
· Visningar
2 529
Senast: westernway
·
A
Western Det skulle var intressant att veta. Är ni alla medlemmer i WRG, eller någon annan WR-klubb? Varför flyttade ni om ni inte längre bor...
Svar
17
· Visningar
1 375
Senast: Athina
·
S
Western Jag och gamling ska till Vara och tävla Boråsklubbens tävling den 21 november. Är det någon mer här som ska dit??
2
Svar
22
· Visningar
1 580
Senast: Sweet
·
Western kan man ha ett vanligt ländtäcke och westernsadel? Hur fäster man det i så fall? Eller går det och ha ett ridtäcke?
Svar
11
· Visningar
1 486
·
L
Western Är nyfiken på hur det gått med sadeln du provade o hur det gått med gipsavgjutningar o grejer?? :)
Svar
9
· Visningar
1 063
Western Vi har fått en ny moderator!
Svar
3
· Visningar
894
·
J
  • Låst
Western Finns det någon som har några bra tipps på sidor på nätet där man kan beställa wetsernutrustning.Antingen in sverige eller usa...Har...
Svar
1
· Visningar
2 839
Senast: Ragatan
·
Western Hejsan! Kan någon hjälpa mig att reda ut begreppen i klasser på SQHA/AQHA tävlingar? Vad är Novice Amateur? Vad är Open? Vad är...
Svar
4
· Visningar
1 164
·
Western Någon som vet om det kommer att vara några D-tävlingar i western runt Stockholm inom det närmaste? (Har man westerntävlingar vintertid?)...
Svar
3
· Visningar
820
Senast: Puppan
·
Western Nån som har nåt bra tips på märke eller så? Hästen i fråga är hög och rätt grov med rätt normal manke semi quarter eller fullquarter...
Svar
7
· Visningar
873
·
S
Western Hur mycket kan det kosta? Någon som tagit in någon sadel från usa och fått tullat/momsat? Vad kostade det?
Svar
1
· Visningar
908
Senast: __sandra__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka