Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western När hösten och kallare/friskare luft kommer. ? från att vara världen slöaste får han en eller kanske 100 extra växlar när det blir...
Svar
9
· Visningar
1 135
Senast: Sudd
·
S
Western Så... i Tyskland har man börja ut en viss form på hästen, vilken? Och i vilka/vilken gren Vad tycker ni om det? Om Ni nu visste om...
2
Svar
24
· Visningar
2 357
Senast: Oledoledoff
·
P
Western Finns det någon som har filmat denna tävling? Jag hade ingen möjlighet att vara där, men skulle nu vilja se ändå. Försöker lära mig hur...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: Intejag
·
V
Western Tycker det är konstigt att ingen skrivit något om RM. :confused: Var i alla fall där och undrar hur man kan lägga ett RM på ett...
Svar
13
· Visningar
1 351
Senast: _*_
·
J
Western Någon som vet hur det gått?? Jessica
Svar
1
· Visningar
815
·
H
Western vilka var där??
Svar
3
· Visningar
925
Senast: Egonson
·
E
Western Vilka ska dit, tävla eller som publik? Jag ska dit som hästskötare/publik :banana:
2
Svar
26
· Visningar
2 290
Senast: malumbub
·
O
Western ...snygga showgrejer som är westerninspirerade? Typ hårspänne, snygga damskjortor, västar etc. Maila gärna om lämpligt företag. Jag vet...
Svar
4
· Visningar
1 143
Senast: Annica Ahlfeldt
·
L
Western Hej. har bara en fråga som kanske är lite väl simpel? Men folk som rider western, dom har inte några speciella ridsätt va? dom rider...
Svar
1
· Visningar
982
Senast: Druvan
·
S
Western Ska skaffa en ny sadel åt pollen...funderar starkt på att ev. vara så fräck att prova ut en som passar här hemma och beställa sen från...
Svar
3
· Visningar
847
Senast: Bill
·
M
Western Nu ska jag snurra till det lite igen :p Jag kollar lite efter en westernsadel, men är osäker på bomvidden. Jag har provat en...
2
Svar
35
· Visningar
5 215
Senast: Bill
·
G
Svar
1
· Visningar
945
·
A
Western Hallu hallu.. Har nyligen gett mig in på WR och har nu en fråga med risk för att verka helt inteligens befriad, men ändå... :D Är...
Svar
11
· Visningar
1 259
Senast: cowboy
·
Svar
2
· Visningar
849
E
Western villka ska till arab sm och tävla?? vilka klasser. lite dumt att det vart dyrare boxar...men men. då ses vi där isåfall!!!
Svar
5
· Visningar
910
Senast: twinstar
·
H
Western Vad gör ni för att få era hästar att arbeta ordentligt med bakdelen? Jag skulle behöva lite olika tips ... har en 4årig haflinger som...
Svar
4
· Visningar
927
Senast: __sandra__
·
S
Western Köpte en sadel till pollen förra året, som jag tror han har växt ur. Fick hjälp med att få den utprovad. I vintras fick han torra...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: Sudd
·
J
Western Vet hur det gick för Söderqvistarna och Hi Tech Razzmatazz, men hur gick det för övriga. - Jessica - :smirk:
Svar
1
· Visningar
935
Senast: monke
·
Western visst är det så att man på d-tävling inte behöver vara med i någon klubb? Och att man inte behöver westernutrustning vet jag, men får...
Svar
5
· Visningar
1 084
Senast: Lenita
·
Western var kan man hitta showkläder på nätet?
2
Svar
39
· Visningar
5 618
Senast: Betty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar