Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Western jag har läst lite om westernridning och tycker det verkar jätteintressabt. Någon snäll själ som har några förslag på bra information...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: Jessica_Steen
·
S
Western Har en quarter som jag ridit enbart westernridning på, jag tycker att jag har lite svårt ibland att få ihop honom så han jobbar...
2
Svar
29
· Visningar
2 316
Senast: Sudd
·
B
Western hejsan jag har en liten undran bara... är det någon som vet var man kan få tag på stora westernbett, min tjej har 16,5 på vanligt...
Svar
5
· Visningar
1 246
Senast: bubblan
·
Western Min häst får skavsår av sadelgjorden på vänster sida. Jag har en bred filtgjord. Är det bättre att använda en strängad gjord? Eller...
Svar
10
· Visningar
1 278
Senast: Tussemaja
·
A
Western Lätt, svårt? Komentarer tack... :D
Svar
7
· Visningar
1 305
Senast: ottopotto
·
P
Western hej! jag såg en otroligt vacker Tinker-valack. Jag undrar om det finns tinker hästar som tävlar wwstern i hög nivå! ( borde kanske satt...
Svar
5
· Visningar
1 255
Senast: Seabaz
·
Z
Western Många olika dicipliner, trav, galopp, distans, hopp, dressyr och körning. 1. Vilken diciplin? 2. Hur värmer ni? 3. Hur länge? 4...
2
Svar
24
· Visningar
2 188
Senast: monke
·
G
Western Ursäkta en ignorant fråga, men rids TP i Sverige? Jag har nog aldrig hört talas om det här, bara i USA. Jag blev grymt intresserad av...
Svar
3
· Visningar
915
Senast: Gisburne
·
Western Jag har grunnat lite på det här med storlekar på western-sadlar. Fattar inte det här med tum-storlekar och SEMI-bom och allt vad det...
Svar
2
· Visningar
1 135
Senast: ika77
·
M
Western Min sadel börjar knarra när jag rider i den så det börjar nog bli dags att smörja den för första gången. Har ju bara haft den i 1,5...
Svar
6
· Visningar
5 416
Senast: Druvan
·
M
Western hej! har hört att det ska vara westerntävlingar i slöinge den 2 oktober. stämmer detta? hur många är anmälda? vilka klasser är det...
Svar
4
· Visningar
854
Senast: misterhultspyret
·
Western Jag sitter i en sits jag inte riktigt vet hur jag ska tackla. Jag har ridit engelskt nu i hela mitt liv och har för ett tag sen fått...
Svar
4
· Visningar
1 061
Senast: Blueberry
·
Western Fundrar på att träna hästen för ranch trail, men då jag bara sett en klass skulle jag behöva lite förslag på hinder?
Svar
9
· Visningar
1 734
·
Western Jag går i planer på att köpa en westernsadel nu och skulle behöva lite vägledning om vad man som Nybörjare inom wetsren ska skaffa sig...
Svar
5
· Visningar
1 157
Senast: ika77
·
P
Western Jag har fragat detta redan men har nan nagot tips om vart man kan soka efter rancher i USA som behover hjalp...jag vill aka dit och...
Svar
3
· Visningar
1 095
Senast: Elisabethh
·
B
Western läste nu e senaste hästfynd i artikeln om bomlösa sadlar och tyckte det lät bra, det fanns ju även westernsadlar i det. tänkte bara...
2
Svar
20
· Visningar
2 510
Senast: Balans
·
L
Western Vart i hela världen (bildligt talat ;)) kan man få tag på snygga såna? Hjälp mig..!
Svar
14
· Visningar
3 167
Senast: Annica Ahlfeldt
·
N
Western Bara undrar om det är någon skillnad på fasta och rörliga skänklar på stångbetten..... sötmalm med koppar inlägg är det för att...
Svar
6
· Visningar
1 375
Senast: nettanbabe
·
Western Har suttit och sett en hel del reining nu och undrar över vilka fel som ger en 0 poängsritt? Har inte AQHA regelboken så jag kan inte...
Svar
3
· Visningar
895
·
Western H**ks är de något att ha?? någon som hunnit köpa en sådan?? kvalitén hur e den...hur vet man vad det är för bom storlekar därifrån, står...
Svar
16
· Visningar
1 580
Senast: nettanbabe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka