Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Western :banana: Hej,kan någon berätta för mig hur ett bettlöst träns(hackamore)skall sitta för att göra nytta :confused:
Svar
10
· Visningar
1 499
Senast: Ginne
·
Y
Western Ska äntligen börja träna western på riktigt med pållen. Så jag tänkte om de fanns någon här som kunde hjälpa oss att hitta en bra...
Svar
2
· Visningar
1 154
Senast: __sandra__
·
Western Atlanten menar jag givetvis :D Jag behöver hjälp, för jag vet inte vart jag sa börja riktigt.! Jag har nämligen bestämt mig för att...
Svar
3
· Visningar
902
Senast: Balans
·
Western Ska skriva ett eget arbete på engelskan och behöver lite hjälp med fakta. Ska skriva om att skola om en dressyr/hopphäst till...
Svar
4
· Visningar
780
Senast: Mirre
·
C
Western Jag undrar ifall nån har några bra förslag på böcker om just westernridningens grunder. Vill så gärna börja träna men vet ju inte vart...
Svar
1
· Visningar
882
Senast: simpe
·
J
Western :confused: Har ett litet eller enligt mig ett stort problem?Har köpt ett mycket snyggt,dyrt hackamore.Bettlöst träns allt passar perfekt...
Svar
1
· Visningar
729
·
S
Western Igår tränade jag på kossor med medryttarhästen för första gången!! Åå så roligt det var! Vill bara göra mera! Fick träna ett halvt pass...
Svar
5
· Visningar
880
Senast: Smajlet
·
Western Vill börja träna min nordsvensk i trail. Eller ja westernridning överhuvudtaget men inriktad på trail. Han är riden men bara engelsk...
Svar
4
· Visningar
1 260
·
M
Western någon som vet vart man kan få tag på en som är fin att se på men som inte kostar skjortan? :confused:
Svar
1
· Visningar
747
·
Western Jag bara undrar, för vi har en liten diskussion i stallet, jag och en till. Jag rider inte i westernsadel, för jag tycker inte den...
Svar
15
· Visningar
5 112
·
Western Vet inte om det hör hemma här eller mer på utrustning, men jag undrar om det blir som en bosal om man knyter ett rep på undre ringen av...
Svar
2
· Visningar
849
Senast: Totola
·
Western Funderar att vara med i en "prova-på-tävling" med min ena häst. Det är nu så att jag har AB licens, får jag då vara med på tävlingen...
Svar
6
· Visningar
839
Senast: Kickis
·
Western Jag har just börjat rida western på mitt varmblod, och vi är båda två nybörjare. Jag har ridit engelskt i en massa år men är väl minst...
Svar
2
· Visningar
744
Senast: Tussemaja
·
Western Jag kommer att använda hästen till skogsridning & rider bara engelsk ridning. Ska jag fråga någonting som kan vara bra att veta? Vad jag...
Svar
3
· Visningar
1 049
Senast: Tussemaja
·
G
Western Seriöst menad tråd.... Hur skulle just du få mig att välja just din gren... ditt tanke sätt. Hur skulle just du få mig att gå över...
Svar
13
· Visningar
1 255
Senast: CarEr
·
A
Western Med risk för att få alla att tro att jag e väldigt inteligensbefriad så frågar jag lite försynt... äm... Alltså Sporrremmarna på...
Svar
5
· Visningar
1 131
Senast: Lina_Zacha
·
S
Western imorgon? Hörde precis att det är över 40 anmälda :) Jag och gamling ska dit ;)
Svar
5
· Visningar
935
Senast: Lenita
·
Western i skinn, var kan man hitta det? Gärna bruna det verkar vara det största problemet, har bara hittat svarta el. så 2 färgade bruna o...
Svar
2
· Visningar
1 133
N
Western någon som vet var dem finns...finns inte på hemsidan längre...fick dem inte sälja dem eller vad har hänt!????
Svar
2
· Visningar
856
Senast: nettanbabe
·
A
Western Har jag varit på idag och det var sååå skojigt och lärorikt ! Ja, tro nu inte att jag själv red, nä sådan tur hade jag inte, e man häst...
Svar
9
· Visningar
1 295
Senast: pitchi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈