Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Har hört att Arab SM i westernridning ska gå av stapeln 2-3 oktober på OKna Ranch, med tävling öppen för alla på lördagen. Prop ska...
Svar
6
· Visningar
1 084
Senast: twinstar
·
Western har en fundering.. har nyligen köpt en (ny) sadel som ska vara av gärket double C, men det står ingenstans på sadeln, där loggomn är...
Svar
5
· Visningar
1 602
Senast: djezima
·
S
Western Hej Har lusläst regelboken (wras) men hittar inte reglerna för skydd i WR. I Horsemanship är det ju tillåtet med skydd/lindor men hur...
Svar
11
· Visningar
1 318
Senast: silca
·
Western Många, som rider western i Sverige, tycks ha börjat rida i en engelsk sadel. När man jämför ridstilarna definieras western som...
2
Svar
23
· Visningar
2 753
Senast: Seabaz
·
Western Vet någon var man kan hitta resultaten från Rm:et i Hjo? Har letat förgäves på nätet.
Svar
5
· Visningar
942
·
A
Western Någon som skall dit?? Den är imorgon söndag 5/9 på Tippen i Delsjön... :) //Elisabeth
Svar
1
· Visningar
765
Senast: simpe
·
H
Western Hoppas att frågan inte är alltför skrattretande.. Får man prata med hästen på en tävling? När jag red för tränare sa han alltid till...
Svar
4
· Visningar
884
Senast: twinstar
·
L
Western Nu har jag funderat och funderat på vad jag tycker om det... Jag tycker det är en bra idé från grunden. Men det måste finnas bättre...
Svar
8
· Visningar
1 084
Senast: Mike
·
F
Western Har alldeles nyss köpt en westernsadel till min arab med ryggproblem eftersom det fungerar mycket bättre. Har alltid ridit i...
Svar
5
· Visningar
918
Senast: Lina_Zacha
·
M
Western hej! jag är helt ny inom western och appaloosa hästar så jag undrar vad som menas med scandinavisk mästare i FPD Halter Mares...
Svar
3
· Visningar
912
Senast: plaudit
·
S
Western Vilka är det som ska till RM:et nu sista helgen i Aug???? det ska jag iallafall.... lycka till iallafall!! ska bli så roligt...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 895
Senast: elinsjobergh
·
T
Western Var var ni? Otroligt välorganiserade och trevliga tävlingar! Som vanligt såklart men var var folket? På D-tävlingen igår var det...
Svar
8
· Visningar
1 011
K
Western Jag ska skola om mej till westernridning och har nu fått erbjudande att låna en liten arab som läromästare. Hon är runt 1.40cm hög...
Svar
5
· Visningar
999
Senast: lill_sessan
·
M
Western Hur funkar det? Vad jag fattar är sitsens tum mindre än på vanliga? vad motsvarar tex 17"? Och så bommen. hur mäter man? Finns...
Svar
2
· Visningar
2 018
Senast: Broken_heart
·
K
Western tränare! Skall antagligen vara med i arab sm men då jag har tränat för en tjej i sthlm å nu flyttat till nyköping så skulle jag vilja ha...
Svar
6
· Visningar
966
Senast: KESO
·
A
Western Hej, Jag har inte varit inne på westernforumet innan, sysslar egentligen med dressyr/barockridning. Men jag har ett litet (eller...
2
Svar
26
· Visningar
2 001
Senast: Alkemisten
·
Western i Kreuth? Redan nu i helgen körs det tävlingar i Kreuth, och under hela september tävlas det en hel del i Bayern. Kommer det några...
Svar
12
· Visningar
1 487
Senast: monke
·
M
Western Vad brukar det vara för "hinder" på en trailbana?
Svar
5
· Visningar
906
·
C
Western Hade en diskussion med någon om sporrar. En del verkar tycka att westernsporrar med trissa är grymmare än "vanliga" "pinnar".. Jag och...
Svar
9
· Visningar
1 711
Senast: Lejonflickan
·
Western ..gör min pad. en "vanlig westernpad med fårskinn under. den glider på min häst, och med den sadeln. inte mycket men det stör. hästen är...
Svar
1
· Visningar
786
Senast: Druvan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Valet i USA
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur