Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Är det några härifrån forumet som planerar att komma och besöka Americana? Förr 2 år sen var vi där och det var fantastiskt! Stötte...
Svar
9
· Visningar
1 056
Senast: Taegu
·
S
Western Hur många av er som rider western använder hjälm?
2
Svar
26
· Visningar
2 185
Senast: Pieces_
·
M
Western Hallå! Har länge gått och varit sugen på att köpa en buckla i silver från Montana Silversmiths från USA. Tyvärr är jag nickelallergiker...
Svar
1
· Visningar
936
Senast: Ragatan
·
Western Jag har ett problem med min westernsadel. Den glider runt när jag rider lite grann, måste gunga rätt den hela tiden. Hade pad och filt...
Svar
14
· Visningar
2 282
Western Jag har problemas med sporrarna. De sitter banne mig inte kvar där de ska, behöver bara tänka tanken att använda dem så lossnar de och...
2
Svar
20
· Visningar
3 041
Senast: Tummen
·
Western Behöver en ny sadel till min häst då den andra inte passar. Den bästa är ju då såklart att ta med hästen och prova ut en. Problemt är...
Svar
3
· Visningar
845
·
T
Western Någon som vet om man får ha "vanliga" sporrar när man tävlar på d eller c tävling?
Svar
7
· Visningar
1 215
·
P
Western God kväll allesammans. Av ren nyfikenhet; hur är det med sporrar på tävling? måste vi ha dem på ? inte tänkt på det, står säkert i...
Svar
2
· Visningar
826
·
Western Vilken modell tror ni det är är på denna sadel? Reining? Pleasure? osv Är lite konfunderad....
Svar
2
· Visningar
981
Senast: Druvan
·
S
Western Har en westernsadel hemma på prov, den ligger rätt bra framtill men glappar lite bak, glappet blir större när jag spänner gjorden (utan...
Svar
2
· Visningar
878
Senast: Sweet
·
P
Western Funderar på att åka på någon form av Westernkurs/ridläger nästa sommar inom Hallands län.Någon som kan rekomendera någon? Hur funkar...
Svar
3
· Visningar
1 377
Senast: Mike
·
T
Western Hörde att Arab-SM hålls på Okna 4-5 september. Någon som vet mer och kan bekräfta. Det är samma helg som Nävekvarn. Typiskt att allt...
2
Svar
20
· Visningar
1 978
Senast: cassina
·
S
Western Hur gör man? :confused: Min häst är av den energiska typen och vill gärna trava på i ganska saftigt tempo, hur får jag henne på ett...
Svar
8
· Visningar
1 553
K
Western :confused: Skulle vilja börja rida western har provat på det en helg på jultorps ranch tyckte det var jätte kul. Så om det är någon som...
Svar
3
· Visningar
999
Senast: Piraja
·
O
Western Finns det någon som kan hjälpa mig? Jag är på jakt efter en skiva med namnet "Absolute country 1" och min lokala skivhandlare har den...
2
Svar
22
· Visningar
1 864
Senast: piipiis
·
T
Western Ni som har haft lag med till den nystartade westernallsvenskan. Hur har Ni gått tillväga när Ni tagit ut laget? Har Ni plockat ut Era...
Svar
2
· Visningar
1 026
Senast: prinsus
·
C
Western Någon som pysslar med det? Kan någon förklara lite löst vad det handlar om...? Jag blev erbjuden jobbi ett reining stall, å jag som bara...
Svar
8
· Visningar
1 036
Senast: Cronis
·
Western men läget är så här. har nu äntligen köpt mig en westernsadel, men nu kommer problemet: hur i h*levet spänner man sadelgjorden?? tror...
Svar
10
· Visningar
1 581
Senast: paradox
·
Q
Western Hur bra westernsadel får man för runt en 10 000 kronor? Är det någon som har någon erfarenhet av Börjes westernsadlar, de lite dyrare...
Svar
3
· Visningar
1 951
Senast: Rubinen
·
Q
Western Någon mer än jag som bor i Malmö och är intresserad av westernridning?
Svar
2
· Visningar
1 422
Senast: monke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Valet i USA
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur