Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Western Jag, som e engelsk ryttarinna från början, ja iaf till stilen, har nu gått över till western. Det funkar bra och är skitkul!! :bump...
2
Svar
20
· Visningar
1 641
Senast: Cronis
·
S
Western Ursäkta en dum fråga från en okunnig. Finns det någonstans man kan lära in dom olika programmen till western tävlingarna ungfär som...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: Skrållis
·
M
Western vad är det för några för och nackdelar med hackamore bett? till vilken sorts häst annvänds det? pigga? hårda? vad ska man tänka på ang...
Svar
5
· Visningar
1 001
Senast: Memmlan
·
N
Western Jag är ganska ny inom Westernridningen och vet därför inte så mycket.. :smirk: Vad använder man mellan hästen och roundpaden?? Tycker...
Svar
1
· Visningar
816
T
Western Har jag fixat bil, bokat boende, stallplats, anmält mig och pröjsat till Nävekvarnstävlingen 4:e september! :bump: Blir bara D den här...
Svar
8
· Visningar
999
Senast: twinstar
·
P
Western Vilka ska dit ? :bump:
Svar
1
· Visningar
755
Senast: twinstar
·
N
Western Är det någon som kan komma med bra tips på hur man kan träna upp balansen hos sin häst? Har en 4½-årig haflinger som är ganska...
Svar
2
· Visningar
942
Senast: Naturally
·
Western Jag tycker att väldigt många placerar sin westernsadel på hästarnas bogar. Ska en w-sadel ligga så långt fram eller finns det...
Svar
4
· Visningar
1 344
Senast: Pieces_
·
S
Western Ni som var där, hur gick det? Vem vann, vilka hästar gick bra och såg ni något imponerande? Väntar otåligt på resultaten... :D
Svar
8
· Visningar
1 581
Senast: Reine
·
Western Från ett ställe jag blev tipsad om här på buke. Den 16/7 beställde jag den, prick en vecka senare hade jag sadeln här, men då var den...
Svar
5
· Visningar
1 162
Senast: CrazyPiggelin
·
F
Western Hjälp vad dyrt!! Diskuterades paddar i en annan tråd där neoprene verkade vara ett bra alternativ. Över 2000:- för en sådan :o Min...
Svar
10
· Visningar
2 199
Senast: Horsespirit
·
S
Western Undrar vilka av er som kommer att dyka upp på QH-SM i helgen? Naturligtvis Monke :D Själv kommer jag på onsdag kväll och är Groomer...
2
Svar
20
· Visningar
1 833
R
Western Jaha, nu e ju hjo-ko slut.. Va tyckte ni om det?? Ja var bara där på lördag å då va de kul iallafall.. :) Bra med så blandat med...
Svar
13
· Visningar
1 464
Senast: lill_sessan
·
K
Western Hej, jag har ett problem med min (tämligen nyinköpta) westernsadel, nämligen att den halkar fram när jag rider. Jag har aldrig haft...
Svar
2
· Visningar
1 089
Senast: Kata
·
N
Western Var med som groom under helgen, men blev grymt besviken på hela arrangemanget. Värdelöst reiningunderlag, hemska förhållanden runt boxar...
2
Svar
33
· Visningar
3 391
Senast: rodeo
·
B
Western tänkte sätta in en liten tråd här om hjo ko nu till helgen, o veckan.. ska tälta där me klubben lör-sön.. någe spec man ska tänka på och...
Svar
14
· Visningar
1 458
Senast: Taegu
·
M
Western När man anmäler sig till WRAS RM i hjo ska man betala in veterinärkostanden för de dagar man ska vara med. Men jag vet ju inte än om jag...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: hotrodder
·
F
Western Helt grön på området :crazy: Är på G att skaffa westernsadel till min häst med ryggproblem och det finns ju en hel djungel av prylar...
Svar
6
· Visningar
1 071
Senast: _fialotta_
·
H
Western Kan man få tävla på sitt "engelska Gröna kort" som man fått via ridsportsförbundet på en westerntävling, eller måste man ha ett...
Svar
2
· Visningar
952
Senast: Horsespirit
·
Western Okej, vilka kommer? Jag kommer kanske på lördagen eller söndagen. Vet någon vad det kostar att gå in där en dag? Har glömt vad jag...
Svar
19
· Visningar
1 608
Senast: MsSleepalot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka