Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western Jag var och tittade på en clinic med en känd ryttare som arbetar i USA numera. Blev lite förvånad när han till en ryttare...
Svar
1
· Visningar
813
Senast: hotrodder
·
C
Western Om man bara ska rida ut i skogen med hästen.. vilken westernsadel "ska"/bör man ha då? :idea: Det finns väl/ju olika för reining mm...
Svar
5
· Visningar
1 323
Senast: saxen
·
M
Western hej.. ja ha tränat och tävlat jätte mycket med min häst i western... men nu har han börjat fått ont i ryggen av sadlarna.. ( western )...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: anders
·
Western Jag undrar om westernsadeln kan ändra form om den används av en annan häst med helt annorlunda rygg. Har lånat ut pållans sadel bara för...
Svar
3
· Visningar
885
Senast: anders
·
Western Statistisk fråga :p; vad använder ni för pad under sadeln och varför har ni valt just denna pad?
Svar
11
· Visningar
2 418
Senast: alazzi
·
Western Är det någon som vet när Westernuppvisningen kommer att vara??
Svar
6
· Visningar
1 642
Senast: kamomillo
·
C
Western Löper vidare lite på min tråd om man kan rida två olika stilar på samma häst! Kan man rida en häst med klassisk ridstil och bara ha...
Svar
8
· Visningar
1 057
Senast: alisson
·
I
Western jag har provat westernsadel på mitt fullblod och lite träning derav, men så lade jag ner det...varför vet jag inte,karnsje för jag ville...
Svar
4
· Visningar
1 270
Senast: millaj
·
S
Western Finns det ? Och i så fall hur är dom och vilken kvalite är det..Har funderat lite på det till och från. Eftersom min häst är under...
Svar
1
· Visningar
1 399
Senast: svea
·
Western Finns det några hingstar som ni gärna ser som pappor till era hästar? Och tvärtom, några linjer som ni väljer bort direkt? Vilka...
Svar
3
· Visningar
831
Senast: alazzi
·
T
Western Det skulle vara kul och veta i vilken ordning ni lär era hästar saker, vilka erfarenheter ni har, vad som är viktigt att tänka på osv...
Svar
1
· Visningar
865
Senast: harpan
·
L
Western Hej. Nu har jag en engelsk sadel på min häst 17" normal mot bred bom, om jag skulle köpa en western sadel vilken storlek ska jag då...
Svar
3
· Visningar
1 300
Senast: Maran
·
Western Tyskland? Vilken prisnivå är rimligt för en "hobbyhäst"? Känner ni till Roger Kupfer (stavning?)?
Svar
5
· Visningar
996
Senast: __sandra__
·
  • Låst
Western Längtar after era rapporter ;)
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 643
Senast: ottopotto
·
M
Western hej! undrar om quarab (quarter/arab) är registrerat som en egen hästras. kan man få en sådan "korsning" godkänd?
Svar
5
· Visningar
1 573
Senast: geegee
·
C
Western Vet inte vad som är reklam här och inte, men detta är inte i reklamsyfte! :o :angel: Vet någon om de tar konto/kreditkort i affärerna...
Svar
1
· Visningar
884
Senast: twinstar
·
C
Western Kanske en dum fråga: Kan man rida två olika stilar på samma häst? Alltså "vanlig" klassisk ridstil med vanlig sadel och western?
Svar
10
· Visningar
1 358
Senast: Sudd
·
Western Men hur jag jag veta vilken typ av sadel jag ska köpa??? Om det är en djungel att gå vilse i, när det gäller sk vanliga sadlar, så är...
Svar
7
· Visningar
974
Senast: kamomillo
·
Western sätes storleken :confused: :confused:
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Curly
·
Western Får man rida barbacka på framridningen, eller måste man ha sadel? Alltså, så att man sadlar strax före tävlan... Ifall man råkar behöva...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka