Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hur är denna Dakota reiningsadeln i bommen? Är den vid eller smal? Rak eller skålad? kort eller lång? Någon som vet? Och samma frågor...
Svar
4
· Visningar
981
Senast: MsSleepalot
·
T
Western Är det ngn som vet om reiningen går på dressyr banan eller hoppbanan? Kanske dum fråga, men jag är inte säker. Vill gärna veta så snart...
Svar
8
· Visningar
873
Senast: __sandra__
·
T
Western Någon som sitter på resultatlistor från helgens tävlingar i High Chaparall? Eller vet när de tänker läggas ut på nätet? Jag behöver...
Svar
4
· Visningar
1 005
Senast: malumbub
·
Western Det är en häftig anläggning i alla fall. Har iofs inte varit på Grevagården eller i Helsinborg där det också lär finnas fina...
Svar
3
· Visningar
976
Senast: alazzi
·
N
Western Nu har jag beställt campingplatts till HjoKo :cool: MVH/ Stefan
Svar
3
· Visningar
1 094
Senast: MsSleepalot
·
Western Det är många nya här så det vore kanske dags för en presentationstråd? Namn Ålder Ort Häst - gärna med stamtavla och ålder Bästa...
Svar
14
· Visningar
2 118
Senast: Mimmi22
·
S
Western Undrar när ni andra ska åka ner till High Chaparall? Eftersom det är först till kvar som gäller åker jag och vovven ner på torsdag...
Svar
18
· Visningar
1 417
Senast: twinstar
·
L
Western Var inne på rha:s hemsida och såg det nu och ifall ni inte sett det så ville jag medela detta så ni inte åker i onödan.. Mvh Jessica
Svar
1
· Visningar
785
Senast: lill_sessan
·
O
Western Jag var för ett tag sedan på en westernridnings "kurs" på ca 1-2timmar. Då det var första gången jag rider så så undrar jag en dum sak...
Svar
18
· Visningar
3 157
Senast: Lina_Zacha
·
F
Western I senaste numret av Stallmagasinet finns en artikel om Tommy Arvidsson, och också ett par bilder på honom på hans häst Bob. På bilderna...
Svar
3
· Visningar
2 439
Senast: Lex
·
C
Western Oj ursäkta riks menar jag förståss... :smirk: Är det någon som vet något om Riks i år? Inga proppar ute än och det har varit dåligt med...
Svar
2
· Visningar
834
Senast: simpe
·
F
Western Hur skulle man enkelt kunna beskriva de viktigaste skillanderna i engelsk och westernridning? T ex användning av skänklar och säte...
Svar
2
· Visningar
913
Senast: Cecely
·
M
Western CITAT från skäckhingsttråd på avel "Då vi har flera varmblodsston som vi räddat från slakt bla. och ej anser att det går att avla fram...
Svar
11
· Visningar
1 361
Senast: Cecely
·
Western var jättekul!! Mycket folk och fina hästar :) Nån mer som var där? Såg Tommy Arvidsson idag också :) Han e bra! :) Fin häst också :love:
Svar
14
· Visningar
1 043
Senast: ChipsFancyCutter
·
Western Vad motsvarar 31-32 i vanlig sadel i westernsadlarnas storlekar? / Zofia.
Svar
2
· Visningar
904
Senast: Gabriol
·
P
Western kom på en sak som jag inte tänkt på; reglerna säger ju, vad jag vet, att man ska ha fyllt 16 år för att få bära enbart hatt på...
Svar
4
· Visningar
1 080
Senast: Pockymon
·
P
Western Finns det någon propp någonstans? Hört rykten om att wras-allsvenskan ska gå samtidigt som SM i Hjo sista helgen i augusti, stämmer detta?
Svar
7
· Visningar
1 142
Senast: hotrodder
·
M
Western Om man har A-B licens, får man då vara med i utb. och beg. klasser på D och C tävlingar??? :confused:
Svar
3
· Visningar
828
Senast: Intejag
·
S
Western Vart i sverige kan man hitta sådana? Förutom Hööks och Börjes då. Gärna någon som har hemsida.
Svar
2
· Visningar
1 045
Senast: simpe
·
Western Är oldtimer ett sadelmärke eller en speciell sorts sadel? / Zofia.
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: Gabriol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka