Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

U
Western Det otroliga har hänt!! Wras styrelse har fattat beslut att ge dispens för grön kort även denna säsong. En arbetsgrupp skall tillsättas...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: tiisa
·
Western har ni nåt bra tips? Har slut på ideer och hästen har tråkigt. (inte bara han föressten) Ska börja rida mer i skogen där der är stockar...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: Mirre
·
R
Western Hej Vill ni läsa engelska artiklar om bosaler och bett helt enligt de gammla Californiska traditionerna så titta in på...
Svar
1
· Visningar
883
Senast: saddleman
·
T
Western Jag vet hur en bosal ser och att man rider utan bett, men hur sitter den på hästen och hur använder man den? nån som har en bild för att...
Svar
1
· Visningar
1 025
Senast: roper
·
T
  • Låst
Western Hur lär man en häst respekt för bommar? Vi pratar ju då inte om någon hoppning. Min foderhäst skiter fullständigt i att det ligger...
Svar
6
· Visningar
1 271
Senast: twinstar
·
  • Låst
Western ska eg en westernsadel ligga? :confused: Ligger den här bra? Fast paden har åkt bak
Svar
15
· Visningar
1 577
·
A
  • Låst
Western Jag har på senare år blivit väldigt intresserad av Westernridning och skulle gärna vilja prova på det och om jag gillar det så skulle...
Svar
2
· Visningar
3 302
Senast: martina
·
  • Låst
Western Nån som va på Näveqvarn i helgen? :)
Svar
3
· Visningar
864
Senast: twinstar
·
  • Låst
Western tänkte på Big Horn Ropern, är det någon som har ngn erfarenhet av den? Passform och kvalité Tacksam för svar :)
Svar
2
· Visningar
875
Senast: TCJ
·
F
  • Låst
Western Eller är det bara så att man köper en "färdig" häst och däför kan hävda sig bättre. I Globen var det väl bara importer, eller?
Svar
6
· Visningar
1 209
Senast: hotrodder
·
  • Låst
Western nån som ska dit? Har själv aldrig vart där så vet itne riktigt vad det är.
Svar
2
· Visningar
901
·
H
  • Låst
Western Är det någon som har den "legends" där det står om Fillinic och som kan kopiera/scanna texten om henne och maila den till mig? Malin
Svar
2
· Visningar
871
·
  • Låst
Western Ni som rider med det, sitter det lika stadigt som ett träns med nosgrimma och pannband? / Zofia.
Svar
12
· Visningar
2 502
Senast: Wolder
·
R
  • Låst
Western Hur mycket är det som skiljer dom åt??? I trailen t ex... Är det mycket svårare på c än på d??? Behövs det licens för att tävla c...
Svar
2
· Visningar
863
Senast: reykurboy
·
  • Låst
Western Jag och Pållen hade ju tävlingsdebut i helgen och det var rätt skoj (trots alla fatala blunders). Nu vill vi (läs Fillifjonkan) ut på...
Svar
1
· Visningar
806
Senast: Arapaloosa
·
  • Låst
Western Åsikter om tävlingen på Grevagården. Vilka var där förresten? Mer än jag, Hotrodder och Simpe??? :confused: :angel: Och kan jag...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: texas
·
F
  • Låst
Western Vet ni har varit och utbildad sig hos utländska tränare? Vet ni vilka som de har varit hos? Någon som ni vet är riktigt bra? Vilka har...
Svar
12
· Visningar
1 645
·
  • Låst
Western Är det någon som har provat Nevada Fancy från Double C? Vad tycker ni om den sadeln? Är den värd sitt pris? Hur håller färgen på sadeln...
Svar
2
· Visningar
824
Senast: Maran
·
  • Låst
Western Någon som ska till westerntävlingen på Velamsund den 15 Maj? :)
Svar
12
· Visningar
1 158
Senast: Dalakhay
·
  • Låst
Western Hej! Undrar om någon kan ge mig tips om märke på bred westernsadel som skall passa på en welshcob. Ponnyn (147cm mkh) har i princip...
Svar
1
· Visningar
894
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna