Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
  • Låst
Western Min western sadel ligger inte still. :confused: Jobbigt när man rider, för helt plötsligt sitter jag å lutar å något håll. Och, JA jag...
Svar
16
· Visningar
1 027
Senast: Cronis
·
  • Låst
Western Vilka av er kommer dit och ser när jag gör bort mig.....?? :angel: /Carina :bump: :bump: :banana: :banana:
Svar
18
· Visningar
1 384
Senast: NightOwl
·
  • Låst
Western Det ser ju mörkt ut. Ingen som kommer att arrangera Arab-SM detta år? Vet någon hur det blir med SAHF:s övriga arrangemang med tanke på...
Svar
12
· Visningar
1 162
Senast: Miss_Trouble
·
C
Western Jag är totalt jätte grön vad gällande western å dess tävlingsgrenar. Men den tävlingsgren där man typ öppnar grindar å sånt... vad heter...
Svar
9
· Visningar
814
·
Western Har tävlingsdebut med lillpållen i helgen. Ska/bör man använda kedja i showmanship at halter eller är det en regel att man inte ska ha...
Svar
3
· Visningar
984
·
S
Western jag letar lite westernintresserade bekantskaper (helst tjejer runt 25-35) som gillar att kolla på western-ridning eller som rent av...
Svar
9
· Visningar
1 138
Senast: Lenita
·
L
Western Citat RHA "I avvaktan på den utredning angående ”gröna kortets” framtid som WRAS nya styrelse tillsatt.." "..klar 13 juni.." Någon som...
Svar
10
· Visningar
1 071
Senast: ninni
·
Western Och varför just dom grenarna?
Svar
13
· Visningar
1 179
Senast: Intejag
·
M
Western Om hästen inte går igenom en veterinär besiktning på tävlingsplatsen, får man tillbaka anmälningsavgiften då? oftast får man ju det om...
Svar
2
· Visningar
810
Senast: hotrodder
·
F
Western i Sverige? Någon som vet? Hur många importeras det varje år? Från vilka länder importeras det quarters? Hur många föds i landet...
Svar
5
· Visningar
822
Senast: hotrodder
·
Western ni som ska dit, har ni fått ryttarmeddelandet (programmet)? jag fick det idag.. :)
Svar
4
· Visningar
885
Senast: twinstar
·
F
Western Vilka planerar att tävla där?
Svar
3
· Visningar
794
Senast: millan_myzan
·
M
Western Är det roligt att tävla western???
Svar
4
· Visningar
935
Senast: flinta
·
I
Western Hej jag har en vallack som enligt tidigare ägare varit westernriden. Nu vill jag för att underlätta så mycket som möjligt för honom veta...
Svar
4
· Visningar
1 021
Senast: Mirre
·
S
Western Tack Monke för en jättekul tävling i Perstorp. Allt var mycket bra organiserat.
Svar
13
· Visningar
1 182
Senast: Smilly
·
Western Jag och en vän ska anmäla oss till en tävling. När man betalar in avgiften på pg, kan vi betala tillsammans då? Alltså för både hennes...
Svar
4
· Visningar
815
Senast: simpe
·
E
Western Jag skulle bli jätteglad och väldigt tacksam om någon erfaren person kunde berätta om hur det går till att få Appendixstamtavla för en...
Svar
2
· Visningar
984
Senast: Estrella
·
Western Är det någon här inne som ska på förbundsårsmötet i Västerås den här helgen???? Om så är fallet kan vi ju passa på att ha en...
Svar
4
· Visningar
844
Senast: alazzi
·
Western Någon som var där? Någon som läser tidningen? En viss person som representerade Sverige tog inte med sig hästen till prisutdelningen...
2
Svar
29
· Visningar
2 783
Senast: alazzi
·
M
Western Jag rider western och dressyr med min häst. I western har vi väl inte kommit så långt. Hon stannar med hälp av vikten, svänger med...
Svar
4
· Visningar
976
Senast: Cilva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka