Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Western Har ganska nyligen köpt mej en westernsadel, men hästens päls nöts bort på ryggen av den (ganska långt bak). Är det vanligt? Kan man...
Svar
14
· Visningar
1 549
Senast: anders
·
M
Western Oerhört trevligt gjort av SRHA=Scandinavian Reining Horse Association att informera om sina tävlingar och aktiviteter och bjuda in...
Svar
4
· Visningar
1 093
Senast: monke
·
A
Western Hej! Jag funderar på om någon i vårt avlånga land har hört hur det blev med det gröna kortet i år - ska alla ha det? Eller blev det...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: _Eva_
·
P
  • Låst
Western Någon som vet vart närmaste western sadelbutik ligger sett från Nyköping? Behöver en extravid bom till min nordsvenska bruks dam och...
Svar
2
· Visningar
800
Senast: alazzi
·
T
Western När XX sto betäcks med Paint blir det renrasigt breedingstock eller appendix? Hingsten är Homozygot. :banana:
Svar
2
· Visningar
1 048
Senast: trav
·
Western Nån som vet nån sajt eller ställe som tar emot och säljer begagnade tävlingskläder?
Svar
2
· Visningar
1 137
Senast: simpe
·
K
Western Om grunderna i westernridning. Helst på svenska. Finns det någon bra sida på nätet där man kan beställa från? Mycket tacksam för svar...
Svar
10
· Visningar
1 109
Senast: beagle
·
Western Har fått hem sadeln, nu återstår bara ett problem eftersom jag aldrig sadlat med en westernsadel förut. Hur fäster man sadelgjorden och...
Svar
6
· Visningar
936
Senast: Gabriol
·
Western Hejsan! Undrar om det finns någon sorts säkerhetsstigbyglar som man kan sätta på westernsadeln. Jag har en som jag rider i för jag...
Svar
7
· Visningar
1 607
Senast: AnneS
·
Western jag kommer rida en westerntränad paintvalack på en hel del av mina lektioner här i usa. han håller på att skolas om till engelskt men...
Svar
8
· Visningar
1 348
Senast: lizan
·
S
Western Hvor lang er anleggningsytan mot hästen? (Längden på bommen)
Svar
4
· Visningar
1 340
Senast: Camilla_H
·
Western Jag tänkte provat att rida en pleasureklass på nästa tävling för att min ganska ovana häst ska få se arenan utan att behöva utföra massa...
Svar
5
· Visningar
1 051
J
Western Det har varit en rolig och trevlig helg med massor av fina hästar. ;) Mycket roligt att se haltern med alla dessa fina ett och...
2
Svar
21
· Visningar
2 303
Senast: LillAnna
·
N
Western någon mer som rider western på bruks nordis? :rofl:
Svar
18
· Visningar
1 631
Senast: pima
·
Western Jag ska dit hade jag tänkt mig, med min smågalne lille häst. Är det någon emr som ska tävla där? Behöver man licenser för D-tävlingar...
Svar
7
· Visningar
1 061
Senast: TIGERHEART
·
Western Quarterstammar (de som heter med \"Docs\") det här är väl kanske egentligen avel, men ickeQuarterfolk lär ju inte ha någon koll, och...
Svar
5
· Visningar
1 138
Senast: Lenita
·
B
Western har en ettårig quarter hemma som jag tänkte köra in nästa år, o ska nu köpa vagn o sele i god tid.. men hur stor sele ska man ha till en...
Svar
11
· Visningar
1 162
Senast: Balans
·
J
Western Visste ni det? Har fått bekräftat att det blir det pingsthelgen. Propp kommer så småning om. Men för er som har paint så blir det en...
Svar
6
· Visningar
1 097
Senast: hotrodder
·
J
Western Har lite planer på att nästa år ta hit tränare från USA och jag har börjat undersöka lite om möjligheten och fått svar från några jag...
Svar
12
· Visningar
1 205
Senast: lill_sessan
·
Western Får snart hem en sadel som jag ska prova. Vad ska jag tänka på? Ska jag prova med eller utan sadelfilt? Hur ser jag om den ligger...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: geegee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bra gårds och stallhund
  • Storlek röd Kong?
  • Tråden för spår