Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Western Ja som sagt skall man ju ha grönt kort om man skall tävla på kor i år.... Det kommer att finnas en sådan på Abrahamstorp 9 April!! Mer...
2
Svar
37
· Visningar
2 516
Senast: otto
·
M
Western Jag går i tankarna på att köpa en westernsadel, men har aldrig någonsin ridit i en sådan. Hur mycket stadigare och säkrare sitter man i...
Svar
12
· Visningar
1 673
Senast: __sandra__
·
L
Western Hur lär man hästen att stanna med fötterna udner maggen??? Snurrarunt fort kan han redna :bump: finns det nåt annat man ska lära...
Svar
5
· Visningar
1 045
Senast: __sandra__
·
R
Western Tänte höra om nån vet vad det är för uppvisningar av western på horseshowen nu i påskhelgen?? Skulle va roligt att veta vad de visar å...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: monke
·
Western Någon som vet var man kan köpa billig westernhatt? Enormt snyggt :)
Svar
6
· Visningar
3 182
·
Western Blev inspirerad av tråden "skav av w-sadel" men i det här fallet handlar det inte om hästen... det är nämligen på MIG sadeln skaver! Är...
Svar
19
· Visningar
2 356
Senast: Piraja
·
Western Är väldigt intresserad av att lära mig rida western men har inte haft någon möjlighet hittills. Någon som vet om det finns en...
Svar
18
· Visningar
2 694
Senast: gul_zebra
·
Western Jag ska iväg p´å min första träningstävling imorgon bitti och skulle ringa idag för att efteranmäla mig. Och så skulle jag ha med mig en...
Svar
2
· Visningar
860
Senast: Polly_Mulle
·
P
Western Jag har fått förfrågan om jag vill träna vid några tillfällen för Tommy Arvidsson men säger jag ja så måpste jag vara med varje gång...
Svar
4
· Visningar
1 130
Senast: silca
·
Western i sommar ska ja va me på min första tävling. ja har tänkt o va me i: klass 1 pleasure utan galopp, klass 7 trail utan galopp o klass 9...
Svar
1
· Visningar
1 015
Senast: MsSleepalot
·
B
Western vad gör ni för något med era ettåringar? kul o höra lite vad andra gör! :)
Svar
2
· Visningar
932
Senast: Balans
·
Western e d nån som ska till NQWR's tävlingar i juni? :)
Svar
3
· Visningar
1 086
Senast: Balans
·
Western Ni som har quartrar som är 4 år i år, hur långt har ni kommit? Hur ofta rider ni dem? Jag har ridit min lillkille 4dgr i veckan från...
Svar
7
· Visningar
1 105
Senast: cinnas
·
S
Western Hej! jag undrar vilka som ska till grevagården och tävla??!! Skulle vara lite kul att veta, ska nämligen dit och titta och sälja...
Svar
12
· Visningar
1 153
Senast: reykurboy
·
W
Western Hej allihopa, Jag hade sett fram emot en vår med mycket träning och tävling och vad händer då? Alla tre älsklingarna blir kraftigt...
Svar
2
· Visningar
889
Senast: hotrodder
·
W
Western Hörde de pratats om att de skulle vara reining nu på scandinavium på Horse Show, vet någon vem som ska visa eller om det stämmer...
Svar
17
· Visningar
1 469
Senast: Mita
·
Western Hallå! Jag undrar hur det ser ut för alla westerungdomar i Sverige! Hur många klubbar har aktiva "ungdomsavdelningar"/-ledare och vad...
Svar
4
· Visningar
817
Senast: malumbub
·
Western Jag är i full gång med att bjuda på en internet auktion på show halter + show träns. Dessa är i stl "horse sized". Jag har en quarter...
Svar
4
· Visningar
926
M
Western Någon ska ska på den tävlingen i Anderslöv den 28/3??
Svar
8
· Visningar
1 081
·
T
Western Hej! Har fått bekräftat av veterinär att min hästs rygg och höfter högst troligast kommer sig av att sadeln inte passar riktigt. Vi...
Svar
7
· Visningar
1 135
Senast: Cilva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka