Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western varför ska det vara så svårt och hitta nån som man kan träna för? Vill utbilda Herman till trailhäst då jag tror han skulle gilla det...
Svar
7
· Visningar
980
Senast: Mirre
·
A
Western och undrar om man får rätta till tyglarna i reining utan att bli diskad? Jag rättade till dem på en liten klubbtävling och bliv diskad i...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: Jessica_Steen
·
Western Vart hittar ni era tävlingskläder? Köper ni färdiga tävlingskläder eller går ni på vanliga affärer och köper kläder som ni sedan piffar...
Svar
16
· Visningar
2 815
Senast: Lenita
·
A
Western Quarter & paint Mitt sto som är reg qh. Hon har en fläck inder magen. Kan hon regas som paint också eller hur funkar det. Har kollat på...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: __sandra__
·
A
Western Skall man registrara sin import även i sverige, eller sköts det automatiskt? Vad är Hypp egentilgen? /nybörjaren
Svar
1
· Visningar
840
Senast: hotrodder
·
R
Western Nu har Wras även rusat iförväg och bestämmt att SM ska inte heta SM i år pga att det kanske, eventuellt, i bästafall blir ett gemensamt...
Svar
9
· Visningar
1 196
Senast: Jessica_Steen
·
U
Western Jag blir så nervös!! Jag ska rida för Ronny Åman till helgen, det ska bli jätte kul, men jag blir så nervig, jag har bara tagit några...
Svar
7
· Visningar
1 179
Senast: Mayara
·
T
Western Några i våran westernklubb tävlade i dressyr i helgen. Grannstallet och ridklubben där anordnade en Lätt C och en Lätt B. Våra...
Svar
7
· Visningar
1 173
Senast: Cheenookie
·
H
Western Jag är 16 år och har en new forest som jag tävlar dressyr med hon är nio år. Skulle det gå att göra om henne till westernhäst? Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 043
Senast: hotrodder
·
Western Jag har tyckt att min westernsadel passat ganska bra på min häst. Den är möjligen i trångaste laget. Jag har tänkt att köpa en annan när...
Svar
3
· Visningar
1 051
Senast: anders
·
R
Western Finns Hjoko-proppen ute än?? Om inte när kommer den ut??
Svar
4
· Visningar
947
Senast: reykurboy
·
L
Western Satt och fundera på det häromdagen... Gäller de både A,B, C och D tävlingar eller bara A och B? Eller hur är det?
Svar
8
· Visningar
1 769
Senast: Miss_Trouble
·
J
Western Skall ju förmodelingen skaffa häst till sommaren/hösten och därmed sadel.. Jag vet bara inte om jag ska köpa mig en vanlig sadel först...
Svar
5
· Visningar
969
Senast: Cilva
·
K
Western Min western sadel åker fram under galoppen, i övrigt ligger den bra men just detta at den åker fram är mkt irreterande. Vad beror detta...
Svar
3
· Visningar
1 292
Senast: Fiasnutt
·
F
Western Jag har fått uppfattningen att fler än jag undrar detta så därför ställer jag denna fråga till er westernkunniga :) Showmanship at...
Svar
2
· Visningar
919
·
J
Western Hej Jag har en Crates "Show" westersadel som jag vil sälja. Men jag har problem med at hitta rät pris. Kan man den mister fx...
Svar
1
· Visningar
828
Western Nån som kan berätta lite om det? Får man tävla med alla raser? Vad ingår? Vad e det för krav?
Svar
3
· Visningar
914
Senast: Mirre
·
T
Western Vilka rörelser ingår för respektive märke i western? Guld, silver och brons! ?
Svar
2
· Visningar
752
Senast: twinstar
·
J
Western Någon som har erfarenhet av deras western prylar? Är det något och sattsa på? Priserna är juh endå ganska ok.. Tänkte på sadlarna ge mig...
Svar
1
· Visningar
992
Western Vad har ni för erfarenheter av olika sadelgjordar. Jag har en bred filtgjord och min häst får skavsår av den. Finns det bättre...
Svar
3
· Visningar
937
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka