Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Western :idea: Nu har jag fått nog av att leta på inaktuella hemsidor! Kan vi inte hjälpas åt att sammanställa en tävlingskalender på...
Svar
6
· Visningar
1 144
Senast: hotrodder
·
Western Det här med att hästen ska stå kvar när man "släpper" den när man hoppar av under en ridtur eller liknande, det är ju typiskt för...
Svar
6
· Visningar
953
Senast: Mirre
·
Western om Cowboy Dressage?
Svar
2
· Visningar
984
Senast: TCJ
·
Western Jag är relativt ny när det gäller westernridning och rider också engelskt parallellt. Under de senate tre åren har jag ridit för 3...
Svar
4
· Visningar
1 110
Senast: __sandra__
·
J
Western Någon som har tips hur jag ska träna inför detta? Är sprillans ny på detta område. Vill ha tips på hur ett mönster kan se ut, hur jag...
Svar
8
· Visningar
1 093
Senast: Lenita
·
Western Var kan man köpa en wintec-sadel? Och är dom bra?
Svar
5
· Visningar
1 162
Senast: simpe
·
M
Western Nu har proppen kommit ut till HJWR´s D-tävling 10 April... Den ligger på hjoko.nu så spring in och kika!!!! Hoppas att det blir många...
Svar
19
· Visningar
1 355
Senast: Miss_Trouble
·
C
Western Jaha nu har 3 års väntan på att hästen skulle växa och bli ridbar gått till ända och utbytts mot mitt eget väntande. 10 veckor kvar...
Svar
9
· Visningar
1 219
Senast: ChipsFancyCutter
·
Western Var hittar jag dem? Rider reining och hoppas på att kunna börja tävla lite, men jag hade gärna ridit western riding med. Var finns de...
Svar
3
· Visningar
1 185
Senast: Polly_Mulle
·
Western Funderar på att lite längre fram, köpa ett varmblod, och skola om till western. Så, vad är era bästa tips? :)
Svar
11
· Visningar
1 262
Senast: TCJ
·
N
Western ...vem som flyttar tillbaka till Västergötland snart :idea: MVH/ Stefan
Svar
8
· Visningar
1 044
Senast: Sweet
·
Western vilka kläder är det som gäller? o vilken sorts grimma o grimskaft ska hästen ha? :confused: D-tävling, bara så ni vet.. kan tillägga...
Svar
18
· Visningar
2 592
·
N
Western Vad skiljer westernridningen från engelsk ridning förutom utrustningen? Jag har ju bara ridit western och funderar på om jag klarar av...
Svar
18
· Visningar
4 237
Senast: Casuela
·
W
Western Hejsan... Jag undara om de är nån som vet var man kan köpa stora affisher med western hästar på??? Skulle gärna vilja ha en... men vet...
Svar
1
· Visningar
827
Senast: 1_2_3
·
N
Western Jag flyttar till Vårgårda trakten i morgon, närmare bestämt Fåglum men vad ska jag välja för klubb när jag flyttat ner dit? Vilken...
Svar
10
· Visningar
1 176
Senast: __sandra__
·
T
Western Blir det något corn horse show i år? Och när går egentligen arab-sm?
2
Svar
23
· Visningar
2 202
Senast: monke
·
Western Är det någon som har erfarenhet av westernridskolor i London eller dess närhet?
Svar
1
· Visningar
781
Senast: Mike
·
N
Western vad är skillnaden med C resp. D tävling?
Svar
3
· Visningar
859
·
M
Western Är det för sent att lära ett 13 åreigt varmblod western istället för klassisk ridning? Har märkt att han tröttnat på dressyr och allt...
Svar
6
· Visningar
974
Senast: TIGERHEART
·
N
Western :confused: Varför har man så kraftiga ben skydd i w-ridning?
Svar
2
· Visningar
1 125
Senast: Kickis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• MyDog 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023